Sanırım en yakın erkek arkadaşımdan hoşlanıyorum ve onun bana bu tavrı?

Yaklaşık altı aydır onu sadece arkadaş olarak mu görüyorum yoksa fazlası mı düşünüyorum. Yedi senelik arkadaşlığımız için inanın altı ay hiçbir şey değil. Ailelerimiz tanır birbirini, beraber ağlar beraber güleriz. ailesi evde yokken ona yemek yapar annem benimle gönderir. Ve bana karşı hiç kırıcı lafı olmaz. Dün küfürlü konuştu bir kez. Ondan hiç duymadığım için kırıldım. sonra bana dediki biliyorsun normalde küfür etmem özellikle diğer kızların yanında ama bazen senin yanında kaçırıyorum ağzımdan dedi. Beni kız olarak görmüyor sanırım. Bu lafindan sonra çok üzüldüm. Ne yapmalıyım?

Sanırım en yakın erkek arkadaşımdan hoşlanıyorum ve onun bana bu tavrı?
Cevapla