Sevgiliniz ya da eşiniz ailesine bakmak istese ne yapardınız?

Sevgilim konuyu kendisi açıp ileride ailesine bakmk istediğini söyledi bnde bakabileceğimizi ama her zaman olamıyacağını bizimde vakit geçirmemiz gerektiğini söyledim o ise her zaman bakmak istediğini söyledi. Bana ya abinin eşi bakmak istemezse sokağa mı atıcaksın dedi bnde kndi ailemi tanıdığım için böyle bişeyin olamıyacağını söyledim sonrada onun bakmama gibi bi hakkı var da benim neden yok dedim o da tavır sergiledi olamaz gibisinden konuştu. Üsteleyince de bizimle yaşamazlar yakında bir yerde ev tutarız dedi ama pek inanmadım zaman geçince tekrar üsteleyince de onların zaten oldukları yeri terk etmiyceklerini ciddi bi sorunları olursa geliceğini o zaman bakarız dedi ben ise ona güzelce anlattım ciddi bi durum bile olsa onları o şekilde bırakamayacağımızı o da ne alaka dedi çıkarız gezeriz falan dedi bnde dışarı çıktığımzda aklımızın onlarda kalıcağını öyle bi durumda bırakır mısın dediğimde hayır cevabını verdi bnde söylüyorum diğer kardeşlerin de bakabilir diye kaç aydır bu durumu anlata anlata yoruldum sonunda tamam dediğin gibi olsun dedi hep biz bakmayalım ama nedense başından savmak için dediğini düşünüyorum çünkü ilk konu açıldığında da bakmk istediğini belirtti ve bu durumdan çok sıkıldığını artık eskisi gibi olmak istediğini belirtti. Nedendir bilmiyorum kndimi anlatmaya çalışmanın verdiği bi yorgunluk bıkkınlık var npıcm blmiyorum

Sevgiliniz ya da eşiniz ailesine bakmak istese ne yapardınız?
Cevapla