Eve gelir işten uzanır kanepeye TV açar izler çok az iki kelam ederiz o da ben sorarsam onun dışında iletişim yok yatak odası dışında bana ilgisi bazen var çoğu zaman yok. . Kendi dünyasını yaratıyor ve benimle hiç konuşmuyor. Morali bozuk gibiydi yanında olabilmek için sebebini sordum bir şeye canım sıkılmıştır belki diyor neye diyorum söylemiyor. Bize insanlar eş diyor birine tanıştırirken eşim diyorum bu kelimenin anlamını taşıyıp can sıkkınligimizi birbirimize anlatalım. diyorim. Sen hiç kendi dünyanda olmadin mı diyor ben onun yüzüne bakmamazlik etmedim aramız iyiyken. Ne yaptım ne yaşıyorum bilmiyorum eşim neden böyle?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada 4-5 ay sonra 2. Yılımızı doldurucaz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer