Eşim çoğu zaman çok ilgisiz. Bu ilgisizlik sonu getirir mi?

Eve gelir işten uzanır kanepeye TV açar izler çok az iki kelam ederiz o da ben sorarsam onun dışında iletişim yok yatak odası dışında bana ilgisi bazen var çoğu zaman yok. . Kendi dünyasını yaratıyor ve benimle hiç konuşmuyor. Morali bozuk gibiydi yanında olabilmek için sebebini sordum bir şeye canım sıkılmıştır belki diyor neye diyorum söylemiyor. Bize insanlar eş diyor birine tanıştırirken eşim diyorum bu kelimenin anlamını taşıyıp can sıkkınligimizi birbirimize anlatalım. diyorim. Sen hiç kendi dünyanda olmadin mı diyor ben onun yüzüne bakmamazlik etmedim aramız iyiyken. Ne yaptım ne yaşıyorum bilmiyorum eşim neden böyle?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada 4-5 ay sonra 2. Yılımızı doldurucaz.
Eşim çoğu zaman çok ilgisiz. Bu ilgisizlik sonu getirir mi?
Cevapla