İkidir başıma geliyor. Buluşmak için bin takla atıyorlar instada nasilsam reelde de öyle oluyorum. Ben heyecanlı deli dolu biriyim sense değilsin vs. Oluyor iyi de kardeşim benim ne olduğum netti baştan beri neden renk değiştiriyorsunuz ısrar etme o kadar öyleyse
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Onlara erkek mi diyorsun? Salla gitsin senin için gelen ve kaçmayan erkek ile birlikte ol diğerlerini sil gitsinn hayatından 😎
Sende ne bekliyorsun anlamadım. Buluşmadığın halde 10 sene buna devam etmesini mi? Anlamadım ki
Hayır ama o kadar yalvar yakardan sonra insanc a bir hafeket beklerix
İnsanca karşılık görmemiş ki Gayet normal yani kendini onun yerine koy sende oyle yapardın emin ol
Gayet normal davrandım sıkıntı o. Sürekli de birbiriniz kollamayin be
Normal davransaydın dürüt olur konuyu kapatırdın bu kadar basit burada kollama yapmıyorum. Sen sana söylenmesini istediğin şeyi söylememi istiyorsun. Gerçeklere alış
Kardeşim gerçekten olaylara tanık olmuş gibi konuşmana gülüyorum ben sadece
Kardeşim sende o zaman olayı tanıklık ettiğin gibi açık ve net detaylıca anlat o zaman bizde ona ona göre yazalım Burdan çıkan şey Buluşmak için yalvartman adamında bundan bunalıp yeter be deyip çekip gitmesi seninde bundan rahatsız olman Bu kadar bilgiyle bu çıkıyor.
Hayır işte yanlış anlamışsın bak. Her şeyi biliyor gibi de nasıl yazmıştın ilk jdjs kardeşim ben her detayı burada paylaşamam tamam mı sen karşı tarafla ilgili hicbisi dememissin ihtimal dahilinde bişi de dememissin kesinlik içeren cümleler hep. Umarım gerçek hayatında da böyle biri degilsindir
Yanlış anlamadım Verilen bilgi neyse ona göre yorumladım olay bu Paylaşamayacaksan Bende detayı alamadığım konuya alabildiğime göre yorum yaparım Bu kadar basit İhtimal dahilinde olması gerekmiyor. Muhtemel tablo verdiğin konuya göre bu kadar. Ve evet böyle biriyim gerçekci ve reaslit şekilde konuyu rasyonelize ederim. Aaaa ama bak öyle deme Üzülür sonra gibi bir düşünceyle haraket etmem. Herkezi memnun etmek için konuşsan dansözlükten farkım kalmaz. Ben doğruyu herkeze ve herşeye rağmen söylerim Kabul eden eder etmeyen etmesin beni bağlamaz Dik durmak bunu gerektirir.
İşte ortada doğru yok onu diyorum sjsjjs sen doğru bildiğin yanlışlara körü körüne inanıyorsun ve bunu kabul de etmiyorsun buna dik durmak denmez aptallik denir
Solipsis şekilde yorumluyorsun Doğrudan kastettiğim ortada Ama sözümden demek istediğim kastettiğim şeyi bükerek kendi algıladığın şekilde ki argümanı bana dayatıyorsun i#te komik olan ve aptalca olan şeyde bu Özetle söylediğin ithamlarla kendini anlattın şu an
Jsjsjjs ilkokulda kalmışsın galiba. Aynı lafı karşıya çevirip laf sokmaca zamanın mi geldi senin aa kıyamam velet jsjajs
Erkek tartışmayı çözümcüldür. Tartışmayı sonuca bağlamak için konuşur Kadınsa yarışmak için çözüm değil tartışmanın galibi olma derdindedir ve Solistiktir argüman kalmadığında shaming uygulamaya başlar. Ahahahahah ulan o kadar doğru ki senle olan konuşmamda bunu çok açık seçik net şekilde ortaya koydun Sürekli Shaming uyguluyorsun inan hiç umrumda değil Sadece tartışmayı sonuc odaklı bir karara varmak şeklinde türütüyorum nede olsa Laf sokmalarla aşalamalarla işim yok Neyse Solipsis yapına istediğini verimde uzatmayalım Evet 👏👏👍👍 bravo Haklısınız hanfendi buluşmaya yalvaran adam kapınızda köpek olmalı 50 sene boyunca ve böyle yapan birisinin Siz bin kerede kabul etmesenizde aynı tavrı sürdüp bozulmaması gerekir. Ah naparsın işte erkekelr böyle👏👏👍👍👍
Bu yüzden kimseyle buluşmuyorum. 25 yıldır çizgimizden dönmedik (banka reklamı gibi oldu sjjdjdjd)
En iyisi aşko
Baya sağlam çizgiymiş bu hiç mi o çizgiyi silebilen biri çıkmadı karsına?
@ByExrian yok kanka. zor begeniyorum (genel anlamda yani)
Kesinlikle bayb
@Gizem_Tanrıçası Hiç sorma sorudaki gibi benzer durumlar oluyordu. bazen klavye kızları cıkıyor karsıma her şey güzel buluşmaya gelince kokukan özgüvensizlikten terkedilme korkularından gelmiyorlar 😎 Mesela neye önem veriyorsun?
@ByExrian onlarda haksız değil!
@Gizem_Tanrıçası kendileri buluşmak isteyip böyle yapıyorlar ama haklı olabilir ama görüşmek istemiyorsun neden buluşmak için onay veriyorsun değilmi?
@ByExrian hmm evet o konuda sacmaliyorlar dhdhd
Hiç anlamadığım bir şey benimde başıma geldi aynısı kaç kez teklif etti sonra da ekti. Bir nevi reddedilmenin hıncını çıkarıyorlar ve çok iticilerrrrr
Ayy cidden saçma sapan hareketleri var. İkna etmek için bin takla atıp sonra puf yok oluyorlar
Çok saçma buluşmaya giderim kosa kosa hemde
ben bulusurumsa ciddi birşeye doğru yelken açarım
Genelde klasik cümleniz
lütfen beni diğerleriyle aynı tutmayın, onlar gibi olmadığıma adım gibi eminim
Ahahah bak bu en sonki flörtümun cümleleri. Aynısı olduğuna kalibimi basarim. Kızları etkilemek için aynı cumleler hep palavra bunlar
kırdın beni şu an, öyle birisi olmadığıma yemin edebilirim 😔
Ok
😒🥺
bende sakin birisiyim bu arada
Çok yoğun bir ego vibe alıyorum
Kimden benden mi
Evet direk buram buram geldi
İyimis
Buluşunca degisirsin diye düşünüyordur kesin
Nasıl bı değişiklik bu
Deli dolu birisini ariyorlsr sen ise sakinsin
İnstada da öyleydim demiştim de
Ama senden bir egoistlik havası aldım
Peki peki
Öyle misin?
Memleket neresi