Flörtüm yanlış anlaşılacak bir cümle kurdu dalga amaçlı bende komik baya yazdım o da evet komik yazdı böylece kaldı yazmıyor neden?

Flörtüme sabah işte yataktan kalkamadım dedim o da bana gece hareketli miydi de kalkamadın dedi bende komikmiş yazdım o da evet komik yazdı bende beğendim mesajı 4 saat oldu yazmıyor benim mi yazmam gerekiyor (biz normalde de birbirimizle arkadaş gibi dalga geçerek ironik konuşuruz)

Flörtüm yanlış anlaşılacak bir cümle kurdu dalga amaçlı bende komik baya yazdım o da evet komik yazdı böylece kaldı yazmıyor neden?
Cevapla