Arkadaşımdan haber alamıyorum. Kafayı yemek üzereyim. Polisi aramalı mıyım?

1-2 ay önce konuşurken bir şeyler ima ediyordu çok takmadım öylesine söyluyordur diye. Bu hafta bana hayatinin degerli olmayacagini ölse bile kimsenin umrunda olmayacagini falan söyledi. İşte olduğum için geri dönüş yapamadım. Şimdi ona ulaşamıyorum. Arıyorum, mesaj atıyorum bakmıyor hiçbir türlü. Ailesine ulaşmak mümkün değil imkansiz zaten. Çok korkuyorum kendine bir şey yaptı diye

Arkadaşımdan haber alamıyorum. Kafayı yemek üzereyim. Polisi aramalı mıyım?
Cevapla