Aşk İlişkileri Arkadaşlar tek yaşıyorum az önce kapıma tanımadığım biri geldi zili çaldı ne yapmam lazm uyuyamiyorum 🥺? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bir erkekti iki kere zil çaldı kimsiniz dedim bir şey dedi ama anlayamadım çok korktum 🥺Nasl uyuycam ne ypsam bilmiyorum 🥺🥺🥺 Arkadaşlar tek yaşıyorum az önce kapıma tanımadığım biri geldi zili çaldı ne yapmam lazm uyuyamiyorum 🥺? Cevapla Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et
345traderjohn Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Hic mi arkadaşın esin dostun yok arasan sende kalacak? 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Ya şimdi yarın teste gidicem korona olabilirim kimseyi riske atmayaym Yorumla 345traderjohn +1 yıl Korona olsan bile gelecek biri vardır Yorumla Soran +1 yıl Yok 🥺🥺 Yorumla 345traderjohn +1 yıl Komşuların? Yorumla Soran +1 yıl Komşum var Allah'tan o uyumuyoruz film izliyoruz ayaktayız gozetliyoruz dediler biraz içimi rahatlattı Yorumla 345traderjohn +1 yıl 🙏🙏🙏 Yorumla
paandaaax Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kurye olabilir korkma gerçekten o psikolojik dengeye girme :) 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Kuryelik birşeyim yoktu ki Yorumla paandaaax +1 yıl Yanlış gelmiş olabilir tramvaya girme bende kuryeyim :) oluyor öyle durumlar :) Yorumla Soran +1 yıl Ay inşallah 😂 Yorumla paandaaax +1 yıl Öyle öyle 😃 bende bazen yanlış kapıya sipariş götürüyorum 😂 bazılarını o küçük delikten görüyorum da evde yokmuş gibi yapıyorlar 😂 Yorumla Soran +1 yıl Gerçi kurye olsa elinde bir şey olurdu yoktu Yorumla paandaaax +1 yıl Elinde taşımıyor :) belki kalbinde taşıyor :) Yorumla
AlabamaDükü Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Kapını kilitle biraz dsha otur ses çıkmazsa uyursun 1 12 Yorumla Soran +1 yıl Oturuyorum şu an zaten korkudan öldüm 🥺 Yorumla AlabamaDükü +1 yıl Işıkların açık olsun telefonun hep elinde olsun Yorumla Soran +1 yıl Aynen kapatamadm zaten artık ışığı telefonum da yanımda Yorumla AlabamaDükü +1 yıl İnşallah bir sorun çıkmadan atlatırsın Yorumla Soran +1 yıl Yanlış geldi diye düşünüyorum düşünmek istiyorum Yorumla AlabamaDükü +1 yıl Bence de öyledir ya ama korkun normal tabi Yorumla Soran +1 yıl Ara ara gidip bakıyorum kapıya Yorumla AlabamaDükü +1 yıl Herhangi bir ışık yoksa için rahat olsun. Perdeyi çok aralamadan dışarıya da göz at etrafta duran bekleyen kimse yoksa sıkıntı yok demektir Yorumla Soran +1 yıl Göz attım komşu arkadaşım da arka tarafa baktı camdan kimse gözükmüyor dedi Yorumla AlabamaDükü +1 yıl O zaman yanlış gelmiştir. Belki apartmandan biridir ya da misafiridir yanlış gelmiştir Yorumla Soran +1 yıl İnşallah bartik öyle düşünmek istiyorum beyaz çelik kapı heryeri kilitli anahtar üstünde açılmaz dimi Yorumla AlabamaDükü +1 yıl İmkansız açana kadar sen polisi ararsın on kere polis gelir Yorumla
Senlikvar1 Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 528 cevap paylaştı. Kapıyı kitle camları kapat ayrıca müzik sesi aç ve sakin ol 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Kilitlemistim zaten kontrol ettim ya uyurken girmeye çalışırsa belkide yanlış zile bastı bilemiyorum çok korktum Yorumla Senlikvar1 +1 yıl Korkma sakin ol nerde yaşıyorsun Yorumla
orhnymk Takip Et Xper 7 Yaş: 38 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 528 cevap paylaştı. Korkmayin kapini guzelce kilitle saglam cok korkuyorsan arkasina sandalye vs koy 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Kapımı baya kilitledim bir sürü kilidi var zaten kilitlerim hep Yorumla orhnymk +1 yıl Kolay kolay kirilmaz ve acilmaz celik kapi hangi ildesiniz? Yorumla orhnymk +1 yıl Tanisiniz arkadasiniz yok mu sizinle kalabilecek Yorumla
Kubilay1111 Takip Et Xper 4 Yaş: 60 +1 yıl Evham yapma , belki yanlış kapıyı çalmıştır ve gitmiştir 1 3 Yorumla Soran +1 yıl İnşallah oyledir telefonuna baktı ve gitti çünkü uyuyamıyorum ya bütün kapilarim kilitli ama Yorumla Kubilay1111 +1 yıl Korkacak bişey olduğunu düşünmüyorum , apartmanınızda tanıdığınız birisi varsa sizin adınıza binayı kontrol etmesini rica edebilirsiniz Yorumla Soran +1 yıl Aradım baktı biz ayaktayız uyumuyoruz gozetleriz dediler saolsunlar 😂🤲🏻🤲🏻 Yorumla
BenimAdımSiyah Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Açma tanımıyorsan aralayıp kilitli şekilde sorsaydın ya 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Açmadım ya küçük gözden baktim Yorumla BenimAdımSiyah +1 yıl Kapıyı aralayıp sorsaydın kimdir nedir belki önemlidir. Korka korka tek nasıl yaşıyoraun ki Yorumla Soran +1 yıl Daha önce gece 1 de kimse kapımı çalmadı Yorumla BenimAdımSiyah +1 yıl Haklısın. Benim bile çalmadı 😀 Yorumla
heyvvv Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 64% +1 yıl Korkma ya benmde başıma geldi yanlış gelmiştir kesin 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ben de öyle düşünüyorum düşünmek istiyorum şu an 😂 Yorumla
Jokeface_ Takip Et Guru Yaş: 87 , eic 97% +1 yıl adres ver koruyucu meleğin olarak geleyim 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Hahah teşekkürler 😂 Yorumla
BakireeTavuk Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Lan kurye felandır belki 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Oha bu saatte ne kuryesi Yorumla BakireeTavuk +1 yıl Burda calısıuolar bu saatte Yorumla
armada Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. apartman ise tanıdık birisine söyle ya da polis ara 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Bakalm ayarliycam bir şey Yorumla armada +1 yıl ya da sabaha kadar uyku yok sanan Yorumla Soran +1 yıl 😂😂komşuyu aradım için rahatladı uyucam şimdi Yorumla armada +1 yıl evet gülmenden belli iyi uykular Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler 😊 Yorumla
mur_aat Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 97% +1 yıl Polisi ara şüpheli bir durum diye gelip baksınlar 1 0 Yorumla
Goodboyycemal Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Açma bir şey deme 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Gitti tekrar gelir mi Yorumla Goodboyycemal +1 yıl Gelmez merak etme Yorumla
tequilainbottle Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 89% +1 yıl polisi ara? 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Gitti tekrar gelir mi Yorumla tequilainbottle +1 yıl bilmiyorum Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl ben bunu yaşadım bi dönem korkunu anlayabiliyorum 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Kimmiş peki Yorumla
xman80 Takip Et Guru Yaş: 45 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Saat 1 de mi kapını caldı gariğ 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Evet 🥺 Yorumla xman80 +1 yıl Gprdunmu yuzunu komsu vs değil dimi ve gittimi Yorumla Soran +1 yıl Gitti telefona baka baka komşu değildi Yorumla
Sakallıbey Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Konum at kahraman inişi yapmaya geliyorum 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Hahah korkarak güldüm şu an Yorumla Sakallıbey +1 yıl İzmir'deysen gelirim tabi dön atlet beyzbol sopası dnsnsn Yorumla Soran +1 yıl Değilim ya uzaktaym 😔 Yorumla Sakallıbey +1 yıl Yapacak bir şey yok... Yorumla
FerhatKH Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 606 cevap paylaştı. Polisi ara 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Hic mi arkadaşın esin dostun yok arasan sende kalacak?
Ya şimdi yarın teste gidicem korona olabilirim kimseyi riske atmayaym
Korona olsan bile gelecek biri vardır
Yok 🥺🥺
Komşuların?
Komşum var Allah'tan o uyumuyoruz film izliyoruz ayaktayız gozetliyoruz dediler biraz içimi rahatlattı
🙏🙏🙏
Kurye olabilir korkma gerçekten o psikolojik dengeye girme :)
Kuryelik birşeyim yoktu ki
Yanlış gelmiş olabilir tramvaya girme bende kuryeyim :) oluyor öyle durumlar :)
Ay inşallah 😂
Öyle öyle 😃 bende bazen yanlış kapıya sipariş götürüyorum 😂 bazılarını o küçük delikten görüyorum da evde yokmuş gibi yapıyorlar 😂
Gerçi kurye olsa elinde bir şey olurdu yoktu
Elinde taşımıyor :) belki kalbinde taşıyor :)
Kapını kilitle biraz dsha otur ses çıkmazsa uyursun
Oturuyorum şu an zaten korkudan öldüm 🥺
Işıkların açık olsun telefonun hep elinde olsun
Aynen kapatamadm zaten artık ışığı telefonum da yanımda
İnşallah bir sorun çıkmadan atlatırsın
Yanlış geldi diye düşünüyorum düşünmek istiyorum
Bence de öyledir ya ama korkun normal tabi
Ara ara gidip bakıyorum kapıya
Herhangi bir ışık yoksa için rahat olsun. Perdeyi çok aralamadan dışarıya da göz at etrafta duran bekleyen kimse yoksa sıkıntı yok demektir
Göz attım komşu arkadaşım da arka tarafa baktı camdan kimse gözükmüyor dedi
O zaman yanlış gelmiştir. Belki apartmandan biridir ya da misafiridir yanlış gelmiştir
İnşallah bartik öyle düşünmek istiyorum beyaz çelik kapı heryeri kilitli anahtar üstünde açılmaz dimi
İmkansız açana kadar sen polisi ararsın on kere polis gelir
Kapıyı kitle camları kapat ayrıca müzik sesi aç ve sakin ol
Kilitlemistim zaten kontrol ettim ya uyurken girmeye çalışırsa belkide yanlış zile bastı bilemiyorum çok korktum
Korkma sakin ol nerde yaşıyorsun
Korkmayin kapini guzelce kilitle saglam cok korkuyorsan arkasina sandalye vs koy
Kapımı baya kilitledim bir sürü kilidi var zaten kilitlerim hep
Kolay kolay kirilmaz ve acilmaz celik kapi hangi ildesiniz?
Tanisiniz arkadasiniz yok mu sizinle kalabilecek
Evham yapma , belki yanlış kapıyı çalmıştır ve gitmiştir
İnşallah oyledir telefonuna baktı ve gitti çünkü uyuyamıyorum ya bütün kapilarim kilitli ama
Korkacak bişey olduğunu düşünmüyorum , apartmanınızda tanıdığınız birisi varsa sizin adınıza binayı kontrol etmesini rica edebilirsiniz
Aradım baktı biz ayaktayız uyumuyoruz gozetleriz dediler saolsunlar 😂🤲🏻🤲🏻
Açma tanımıyorsan aralayıp kilitli şekilde sorsaydın ya
Açmadım ya küçük gözden baktim
Kapıyı aralayıp sorsaydın kimdir nedir belki önemlidir. Korka korka tek nasıl yaşıyoraun ki
Daha önce gece 1 de kimse kapımı çalmadı
Haklısın. Benim bile çalmadı 😀
Korkma ya benmde başıma geldi yanlış gelmiştir kesin
Ben de öyle düşünüyorum düşünmek istiyorum şu an 😂
adres ver koruyucu meleğin olarak geleyim
Hahah teşekkürler 😂
Lan kurye felandır belki
Oha bu saatte ne kuryesi
Burda calısıuolar bu saatte
apartman ise tanıdık birisine söyle ya da polis ara
Bakalm ayarliycam bir şey
ya da sabaha kadar uyku yok sanan
😂😂komşuyu aradım için rahatladı uyucam şimdi
evet gülmenden belli
iyi uykular
Teşekkürler 😊
Polisi ara şüpheli bir durum diye gelip baksınlar
Açma bir şey deme
Gitti tekrar gelir mi
Gelmez merak etme
polisi ara?
Gitti tekrar gelir mi
bilmiyorum
ben bunu yaşadım bi dönem korkunu anlayabiliyorum
Kimmiş peki
Saat 1 de mi kapını caldı gariğ
Evet 🥺
Gprdunmu yuzunu komsu vs değil dimi ve gittimi
Gitti telefona baka baka komşu değildi
Gece kocbasi ile kapıni kirabilir
Konum at kahraman inişi yapmaya geliyorum
Hahah korkarak güldüm şu an
İzmir'deysen gelirim tabi dön atlet beyzbol sopası dnsnsn
Değilim ya uzaktaym 😔
Yapacak bir şey yok...
Bir şey olmaz.
Polisi ara
ohaa ta ben korktum😶
Hangi
şehirdesin
Nerdesin ki