Kimi sevdiysem hiçbiriyle olmadı, bu nasibimde olmadıkları anlamına mı gelir?

3 kişi sevdim diyelim bu yaşıma kadar. Kavuşamadım da neden olabilir 🥺
Kimi sevdiysem hiçbiriyle olmadı, bu nasibimde olmadıkları anlamına mı gelir?
Cevapla