Hayatımda bana hiç aşık olan beni hiç seven beğenen kız olmadığı için şanssız mıyım?

burada bu soruları cılız diye bir sıpa sorardı gerci 32 yasına geldi hâlen daha sap galiba. Hayır o evden dısarı cıkmıyor diye atıp tutuyordunuz. Anasını satayım ben 26 yasındayım diş hekimiyim o kadar ortam gördüm beni de seven olmadı. Problem ne onu da bilmiyorum.
Hayatımda bana hiç aşık olan beni hiç seven beğenen kız olmadığı için şanssız mıyım?
Cevapla