Bana mesaj atar mı atmasını istiyorum ve ayrıca bana o gözle bakar mı?

Ben doktor yanında asistanlık yapıyorum ve doktorla aramda 8 yaş var ve çok iyi anlaşıyoruz ama aklımda sorular var onun benim hakkımda ne düşündüğünü merak ediyorum ben onunla konuşmak istiyorum ama o ne düşünüyor bilmiyorum daha yeni tanışıyoruz ve konuşmak istiyorum onunla konuşmayı nasıl başlatabilirim benim böyle düşünmemin sebebi de bana aşırı yakın davranması ben bunu ileriye taşımak istiyorum ne yapmam gerekiyor

Bana mesaj atar mı atmasını istiyorum ve ayrıca bana o gözle bakar mı?
Cevapla