Ayni siniftan bir cocuk var cocuk asiri tipsiz kilolu ama cok cok zeki ve ben asik oldum nasil acilcam?

Cocuk bana karşı birsey hissetmiyor daha doğrusu kimseye ama konuşmaları zekası çöl ayrı bende güzel bir kızım yani asiri değilim ama elim yüzüm düzgün zayıfım falan.. aynı sınıftayız acilsam ne olur ya da açılsam mo nasil konusucam

Ayni siniftan bir cocuk var cocuk asiri tipsiz kilolu ama cok cok zeki ve ben asik oldum nasil acilcam?
Cevapla