Beni doğuran yaratıktan nefret ediyorum. 


Oğlumu, kızımı, eşimi ve depresif tontişimi seviyorum.


Oğlumu, kızımı, eşimi ve depresif tontişimi seviyorum.

Ailemdeki her üyeden hemen hemen nefret ediyorum ablam hariç haliyle en sevdiğim kişide ablam oluyor.
Cevap
5Cevap
En çok sevdiğim kişi benim
Öyle çok nefret ettiğin biri yok ama annemi çok seviyorum ben
Nefret ettiğim yok. En sevdiğim oğluşum, mucizem, ruh eşim 😄
Seni yaratik mi doğurdu 🥺
Şu tontişinde bitmedi gitti beee 😂😂
Nefret ettiğim kimse yok, sevdiğim ise kendim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?