Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Valla bu konu ya da bu tarz konular yaşanmadan ne tepki vereceğimi bilemem. Ordaki ufacık bir detay bütün tepkimi değiştirebilir. Mesela ifşalayan kişi kim? Ex mi? O fotolar birine mi gönderildi yoksa kendi telefonundan mı çalındı da ifşalandı? Önce tehdit etti de mi ifşaladı yoksa yıllar sonra bir anda mı ifşalandı? Tehdit edildi ise bana söyledi mi, bana açık davrandı mı yoksa bişeyler gizliyor mu? vs. Bu sorularım cevabı olmadan şöyle tepki verirdim demek işkembeden sallamaktan öteye geçmez.
15 Yorumla- +1 yıl
Off bu kadar detaylı düşünmesek mi :D
- +1 yıl
Detay düşünmeyen mi o? :D
- +1 yıl
Doğrudur 😬
En İyi Cevaplar
Önce onunla konuşurum eğer haberi varsa bu durumdan kötü durumda olabilir. Onun iyi durumda olduğundan emin olunca da ifşalayanlarla ilgilenmeye başlarım uygun şekilde...
Çünkü bu hem ahlaksızca, hem etik değil, hem de suç...
Yalnız buna sataşmazsan dayanamam, resim değil o fotoğraf 🙈 jdjdk
17 Yorumla- +1 yıl
Hayır benim canım nasıl istersen öyle Brütüzzz :D ben foto demek istemedim resim dedim, var mı itirazı olan
- +1 yıl
Yok, hiç bir şey söylemeyince itiraf etmeme gerek kalmadı sjdjd yeni taktik.
Rica ederim ✌️ - +1 yıl
Hemen şımarma :D
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılZor bir durum her iki taraf açısından. Sevgilinin geçmişini çok sorgulamam böyle bir durumda ifşayan kişiyle bir şekilde irtibata geçer gözlerini oyar, oyuktan beynine s*okarım
47 Yorumla- +1 yıl
shsj :D görüşe bak be
- +1 yıl
Fotodaki hanımefendiye düşenler olmuş jsj
- +1 yıl
sjsj valla soyulmuş portakal koysam ona bile düşecek kapasitede insanlar var :D
- +1 yıl
Bilemem bilemen portakalı soymadan, içinden ne çıkacak bilemem. Jdjdk
- +1 yıl
Ramiiiizzz :D
- +1 yıl
Severizzz 😅jdjdj
- +1 yıl
Erkeklerin kadın memesini çekici bulmadığını düşünenler çok yanılıyor sjsjsjs
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yıl#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Kendi adıma evli olmadığım kimseye nü fotoğraf olmaz zaten. Bu konuda cidden tedbirli ve temkinliyim bi de hassasiyetlerim var. Evlendikten sonra ancak. O zaman da yine onu savunurdum. Mahremiyetimize saldıranlara savaş ilan ederdim. Tazminat davası açardım kesin. ⭐
#tubasueda 🍀🍀40 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılBenden önce olmuş bitmiş bir şey için nefes tüketmem.
Karşısındaki karakter yoksunuymuş. İfşayı yapan kişi için gerekli yerlere şikayetde bulunmasını ve o kişinin gereken cezayı alması için gerekeni yapmasını söylerim.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılBenden önce olmuş bitmiş umrumda bile olmaz ama fotoğrafların hepsini ekran görüntüsü alırım sonuçta benim onda açık fotoğrafları mutlaka vardır onun ben de neden olmasın😂
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Fotolara bakarım, sonra şutungen 😅
119 Yorumla- +1 yıl
Niye onun suçu ne :D bi de bakacakmış önce shjs
- +1 yıl
Madem şutungen diyorsun o zaman bakma da Allah Allah ya
- +1 yıl
İnanmayacaksın ama çok sakinim :D
- +1 yıl
Yoo aslında sinirliyim ama sana değil djdj
- +1 yıl
Şu an başka bir şeye sinirliyim, sıraya geç sjdj
- +1 yıl
Sinirlenmem gereken şeyler ve kişiler sırası :D
- +1 yıl
Nolur bana sinirlen diyen sendin :D üstüme iyilik sağlık
- +1 yıl
Ne geldi
- +1 yıl
Haha görmedim hiç
- +1 yıl
Yok kullanmıyorum. 🥹
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılEğer benden önceki resimleri ise bir şey yapmam. çünkü benden önce bir hayatı vardı zaten. saygı duyarım ve bunu bilerek sevgili olurum tabi ki. ve ifşalayanları şikayet ederdim ve ilgilenirdim bu durumla. ve sevgilimin yanında olurdum onu desteklerdim çünkü çok kötü durumda olabilirdi. ve uzun uzun bu konuyu konuşmaya gerek duymazdım yani zaten olmuş ve bitmiş bir şey. sevgilim mutluluğu benim için çok önemli. bu yüzden kimsenin onu üzmesine kırmasına izin vermezdim.
30 Yorumla
+1 yılbenden önce olan bir şeyin bu şekilde ifşalanması onun ilişkilerindeki geçmişindeki seçimlerin kötü olduğunu gösterir ne diyebilirim ya da ne tepki versem ne anlamı var
olan olmuş biten bitmiş bu durum ilişkimi etkilemez bunu yapanı da bulur uygun şekilde gerekeni yaparım..
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılfotoğraftaki sen misin? ne kadar güzel bir kız. pp'deki de çok güzel 😊
sevgilimin nude'ları ifşalansa sevgilim çok üzülürdü ve bana karşı mahcup olurdu. ama onun bi suçu yok. kendini kötü hissetmesin diye ona sarılırım. bunu yapan kişinin ise vay haline
13 Yorumla- +1 yıl
Yok pp bana ait ama sorudaki görsel bana ait değil.
En güzel görüş senden geldi. Sonuçta geride kalmış bir olay. İfşalayanı yakmak lazım
Cevap sahibi+1 yılsevdiğimizin kötü bi zamanında onun yanında olmalıyız, karşısında değil...
- +1 yıl
Kesinlikle
Öğlen oldu yahu😅 Tünaydınnn.
Biz öyle nude falan bilmeyiz, işimiz olmaz ki.32 Yorumla- +1 yıl
burada saat daha 10 🥹
- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilimin değilde benim resmim sevgilime gönderilmişti sonrasımi? Bütün site gönderene ne olduğunu gördü 👍👍
115 Yorumla- +1 yıl
Kötü bir durum tabii.
- +1 yıl
Yooo herkes yaptığı terbiyesizliğin bedelini öder benimkini sadece benim sevgilim gördü ama onunkini üç dakikada olsa bütün site birde zaten güzide sitemizde ss modası olduğu için sağır sultan bile görmüş ve duymuştur
- +1 yıl
seninle bu durumu tartışmayalım, her iki taraf için de kötü. Özellikle sevgilin için. Can sıkıcı bir durum olduğunu kimse inkar edemez, değil mi ama? Tabii, ondan sonra Canını sıkanın Canını sıktığını biliyoruz. Olmuşla ölmüşe çare yok.
- +1 yıl
Tartışacak bir şey yok zaten kaale alınacak bir durumda yok ortada sorunu gördüm aklıma geldi zaten baktığın zaman şimdi benim bu durumumdan çok çok daha rezillerini yapıyor insanlar sitede onun sevgilisi diğerine digerininki başkasına aynı erkeğin peşinden koşan üç dört kadın birden artık sitenin bu omurgasizligina alıştığım için tuhafıma gitmiyor tek güldüğüm beni zamanında eleştiren bu insanlar bugün her poku yiyip namuslu havalarında ortalıkta dolaniyorlarya pess diyorum
- +1 yıl
Evet çok ilginç gerçekten. Tuhaf karakterler, kendi pisliğini temizlemeye çalışmak yerine millete çamur atmaya gerek yok. Bunu sürekli dillendirmeye gerek var mı bilemedim. Bir şeyler yaşanmış, olay unutulup gitmiş. Her yerde reklam etmek bana biraz saçma geldi. İlişkiler yaşanır ve biter. Ondan sonra tıpkı reel hayatta olduğu gibi hayat devam eder. Reelde hayatına aldığın insan da bir zamanlar başkasının sevgilisidir. Biraz saçmalamayı keselim. Konular birbiriyle bağlantısız. Bu sitede kimsenin kimseyi eleştirmeye hakkı yok. Hatta genel olarak insanlar başkalarını eleştirmek yerine daha fazla öz eleştiri yapmalı. Ha bu arada aynı erkeğe bilmem kaç kadın yürüyormuş yazmışsın, gruplar daha mide bulandırıcı bence
- +1 yıl
İşte bak ne kadar güzel söyledin tamda benim söylemek istediğim buydu insanlar kendi pisliklerini örtmek için zamanında bana çok çamur attılar hepimizin başına gelmiştir senin bile mesela. dediğin gibi sürekli dillendirmeye gerek yok ama en ufak birsey aaaa gece kuşu sevgilisini aldatmış ya arkadaşım diyesi geliyor insanın sen önce bir kendi kapının önündeki pisliği bir süpür ondan sonra başkalarını eleştir dediğin gibi önce bir öz eleştiri yapmak gerek sonuna kadar haklısın ve işin tuhafı bu aynı kişiye yürüyen kadınların çoğuda bir birinde ekli artık bunun adına gurupcumu dersin doğu expresimi dersin bilmiyorum ama nasıl bir yüzsüzlük nasıl bir migdesizlik bilemiyorum
- +1 yıl
Sonuç itibari ile seni bilen biliyor. Kimseye hesap vermek zorunda mısın? Değilsin. Hatalarının veya yanlışlarının bedelini onlar mı ödüyor? Yooo. O zaman dediğin gibi kaale almamak lazım. Ben bu şeylerden bayağı bi uzağım, mümkünse öyle de kalmak istiyorum. Kim kime yürümüş, kiminle yatıp kalkmış, ne haltlar çeviriyormuş.. İnan zerre umrumda değil. Bana çamur attılar mı, attılar. Ama ispat etmeye gelince kimse yoktu. Al elmaya taş atan çok olur. Beni de bilen biliyor. İki senedir bu sitedeyim, kimseye bi yanlışım olmadı. Kimseyle alakamda yok. Ben birilerine inanmayı seçmiştim, o da benim hatam. Ve ben çok kez atılan iftiralardan alnım ak çıktım. Herkesi kendin gibi sanmayacaksın, hele ki burada. Ayrıca öyle kadınlar var ki bu sitede gerçekten yüzsüz veya midesiz demek hafif kalır ve o midesizlere tav olan erkekler. Açıkçası, bazı hemcinslerimden utanıyorum.
- +1 yıl
Bilirsin seni çok severim herdaim de bunu her yerde belirtmisimdir sen bir dönem bir tercih yapmak zorunda kaldın saygı duydum halen de sana karşı bu saygım aynı o yüzden sorunda yaptığım yorumlarin senle uzaktan yakından alakası yok benim sözlerim. Gideceği yere er geç varır kimin ne düşündüğü önemli değil benim için. Benim çizgim bellidir zamanında bana adamlık dersi vermeye kalkan soytarılar Daha düne kadar aynı kişiyle beraber olup bir birine ağır kelimeler kullanırken bugün bir birinin sorusuna gittiklerini görünce kendi adamligimla bir kere daha gurur duyuyorum
- +1 yıl
Yok yazdıklarının tek bir kelimesini üstüme alınmadım zaten. Sadece bi cümlede “sana da..” geçince, evet bana da.. neyse. Ben gördüğüm veya görebileceğim hiç bir şeye şaşırmıyorum. Birbirinin kuyusunu kazıp hatta birbirine zarar veren insanlar bunlar :) şimdi her sorunun altında birbirini etiketliyorlar. Çok samimiyetsiz hareketler. Bugün birbiriyle yağ bal olanlar bundan belki bir kaç ay sonra kanlı bıçaklı olacaklar. Birbirlerinden nefret edecekler. Bu hiç şaşmıyor. Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama iki yüzlülük yapmaya da hiç gerek yok, seviyormuş değer veriyormuş ayakları falan. Çocuk değiliz. Her şeyin de farkındayız, bak ben mesela düşmanlarımı yanımda tutmaya bayılırım, çünkü düşmanın tüm manevralarını, kirli oyunlarını, çevirdiği dolapları bilmek için ona yakın olmak şart.
- +1 yıl
Umarım bu seni severim kelimemin ardından bu aşağıda yazdıklarını benim için söylemediğini düşünmek istiyorum egerki böyle bir düşünce icerisindeysen yanlış ata oynuyorsun o yanında tuttuğun düşman ben değilim ama belliki sağlam doldurulmussun gibime geliyor bak bende senin gibiyimdir kanıtlarla ispatlarla yürümeyi çok severim bir yerde tek bir kişiye senin hakkında tek bir kelime ettiğimi ispatla ya da o kişiyle beni yüzleştir o ispatlasin gel o gün yüzüme tükür ama ben senin hemcinslerinden senin hakkında okadar çok şey duyduğum halde içimden yok ya sosyetik yapmamıştır deyip tek bir yorum bile yapmadım bence düşmanını yanlış yerde arıyorsun o kişi ben değilim kırılmış olabilirim sana ama ben kimi düşmanım kimi dostum olarak seçeceğimi çok iyi bilirim bence sende öyle yap yüzüne karşı gülüp arkandan iş çevirenler en yakinindakiler sisyotik hanım
- +1 yıl
Sen yanımda değilsin zaten. Sana değildi o sözler. Kaçak dövüşmüyorum ki ben apaçık söylüyorum zaten. Kimin ne söylediğinden haberim var. Takipleştiklerim arasında da var :) bu sitede benim “en yakınım” diye bir şey yok, kimseye acımam harcarım. Harcadıklarım iyi bilir. Kimse benim hayatımda kalıcı değil hele ki burada. ⏮️ zekalı arkadaşlar gidip bana değer verenle beni çekiştiriyor eh haliyle bana söylüyorlar. Bir kaç tanesi mors oldu gitti. Amaç bu değil, amacım ne biliyor musun? Kimse bana bulaşmasın, ben zaten kimseye bulaşmıyorum. Hakkımda söylenenler, ki genelde kadınlar konuşuyor, biliyorum.. yalan. Ve dediğin gibi, ispatlasınlar yemin ederim soru açıp siteye duyururum. Suçladıkları şeylerle alakam yok, millet sevgilisini elinde tutamıyor, benden kıskanıyor. Sorumlusu ben değilim. Kimsenin ilişkisiyle de, sevgilisiyle de işim yok benim.
- +1 yıl
Bak bu herdaim böyledir sosyetik biz buna hedef saptırma deriz daima birileri en göz önünde olan dikkat çekenleri hedef alırlarki kendi yediği poklardan kimsenin haberi olmasın isterler. bu arada zirvedeki kişilere bok atar gündem değiştirirler bu kişilerin hersey den herkesten haberi vardır ama sorsan sütten çıkmış ak kaşıktir sanırsın hepsi rahibe Teresa eline erkek eli değmemiş ama kuytuda papazın eriğini bir güzel yer bu kişiler ağzını siler günah çıkarır gibi ben hayatımda erkek istemiyor derler birde itleri köpeklerini salan modeller vardır kendilerinin gücü yetmez üç beş klavye delikanlısı gönderir sorunda sana satasirlar ben bu sitede nelerini nelerini gördüm ne ahlaksız tekliflerle karşılaştım o yüzden fingirdek tavuğu kümesinde tutmak zordur abaza horozuda öyle burada 20 Yaşında kızlara yürüyen evli karaktersiz insanlar evinde karısına uygulayamadigi fantazilerini burada uygulamaya kalkıyor yüz vermeyince de o... pu diye adını çıkarıyorlar milletin o yüzden biz burada bir çok kişinin mictigi pokun rengini biliyoruz varsın gece kuşu sevgilisini aldatmış sosyetik onla bunla desinler burada hıyarım var diyene tuzunu kapıp gelen bazı pembeliler damacanaya bile sulanan abaza tasaki tarikatına bağlı mavili ler olduğu müddetçe bizim gibilerin arkasından daha çok konuşurlar
- +1 yıl
Bana bilmediğim bir şeyler söylese. Bunların hepsinden haberdarım. Tabii bizi konuşacaklar, kendilerini anlatsalar kimse dinlemez :D
- +1 yıl
Bilmediklerinide yakında söylerim mutlu seneler
- +1 yıl
Bilmukabele musmutlu seneler
Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Sabah aklına düştüğü için endişelisin sanki..
16 Yorumla- +1 yıl
Yoo aksine çok rahatım :D
- +1 yıl
Tabii onun da bir sebebi var ama benimle alakalı değil :D
- +1 yıl
Ne fark eder
Aşk İlişkileri konusunda 573 cevap paylaştı. Hayda rinda rinda rinda rinanay, deli yürek moduna bağlarım herhalde 😂
15 Yorumla- +1 yıl
Ya olamaz aklıma dolandı o şarkı
- +1 yıl
https://youtu.be/GeJ-a_MFGWM
Kulaklarında da dolansın o vakit 😂 - +1 yıl
Hayır ya hayır :D
- +1 yıl
😅😅
+1 yılÖncelikle ifşa edeni mahvederim sonra ifşalananı ;)
11 Yorumla- +1 yıl
İfşalananın suçu nedir?
+1 yılBenim öyle şeylerle asla işim olmaz ne olursa olsun bir kızı asla o şekilde zor duruma sokmam geçmiş geçmişte kalır ona ait hiç bir resim ve söz kalmaz hepsi silinir
10 Yorumla
+1 yılFena bozulurum ister istemez. Ama önce ifşalayanla olur isim. Sonra sevgilimin de kafasına kafasına vururum bu konuyu😂
Ama en son komik bir şaka olarak kalır aramizda
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yıl
Olur.10 Yorumla
+1 yılhttps://youtu.be/LtNQlTAtM1c
Osman aga gibi bayılırdım11 Yorumla- +1 yıl
İfşalansa aldatıyordur fikride çıkar aklıma bu ne rezillik derim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılHoş bi durum değil çok sinir olurum tamam benden öncesi ama bir Kadın emin olmadan özelini kimseye açmamalı derim
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılTabi ki girerim koluna direk savcılığa, özel hayatın gizliliğini ihlalden resmi yayan da yaydıran site de ebesinin nikahını tersten görür. Pislikler.
20 Yorumlaevlıde olsan bekarda olmaması daha ıyı herzaman ne gerek var.
10 YorumlaFotodan çıkabilisem yorum yazcam da çıkamıyorum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı.
u +1 yılArsiv yapan pedemenkler varsa bu dedıgın olası neler duyuyoruz neler
10 Yorumla
+1 yılBunu sanırım kabul edemem
10 YorumlaBende öncesi onu ilgilendirir. Ben benden sonrasına bakarım.
10 Yorumla
+1 yılBilmiyorum bu konularda büyük konuşmak istemem duruma göre değişir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. İyi bir durum olmaz bu resimler iki kişi arasında sır kalmalidir
10 Yorumla
+1 yılYasal gereksinimlere ihtiyaç duyarım diye takibe alırım
10 Yorumla
+1 yılbeik bir durum yok kendi diktsiliginin cezasi agir olur
10 Yorumla
+1 yılSevgilime baya kızardım, aptal aptal insanlara resimlerini attığı için
10 Yorumla
+1 yılgetir bir bakalım gol pozsiyonu var mı yok mu derim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı. Valla hepsinş kaldırtmak için elimden geleni yaparım daha sonra hesabnı sorarım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılolabilir bunu yayan namussuza hesap sorardım ağzına sıçrardım onun
10 Yorumla Hey maşallah be kimmiş bu yakışıklı derim önce. Sonra savcılığa veririm.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. nudeler ne arıyor derdim. sadece bana nude o çünkü.
10 Yorumla
+1 yılResimdeki gibi ise her zerresine değer veririm... 😋
10 Yorumla
+1 yılKatıla katıla gülerim kdkd
14 Yorumla- +1 yıl
Hajsh sonra :D
- +1 yıl
Eğer benim sevgilimse nudeları mükemmeldir, denemeden almammm, önce güzel bi mastürbasyon sonra da sen bunları kime attın ki seni ifşalsdı pis domuz deyip vururum kırbacı 😂
- +1 yıl
Tövbe tövbe 😅
- +1 yıl
😈😂😈
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılBen de onunkileri ifşalarım ehehajxjs
13 Yorumla- +1 yıl
Ay yanlış okudum. Üzülürüm ve baya sinirlenirim ama ayrılmam
- +1 yıl
Hemen intikam planı jsjs
- +1 yıl
Ay evet ajcjsm
+1 yılO an ne olacağını tahmin bile edemiyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Ne neden?
- +1 yıl
Niye tahmin edemiyorsun ki, sonuçta sevgilinin bi suçu yok
- +1 yıl
Ne diyeyim?
Aaaa aferin ne güzel pozlar vermişsin diye tebrik mi edeyim? - +1 yıl
jsjssh tamam ya ne bağırıyon
+1 yılDünyaya meteor atıp yok ederim
12 Yorumla- +1 yıl
Dünyanın suçu ne hsjs
- +1 yıl
Top olması
+1 yılelini yüüznü bi yıka istersen
18 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka
- +1 yıl
biz acıtık sen nude düşünüyorsun
- +1 yıl
Acıktın mı? Bana ne olm git bir şeyler ye
- +1 yıl
biz senin nudenden bize ne mi dedik gıcıkk :p
- +1 yıl
Benim olduğunu nerden çıkardın :D
- +1 yıl
komşu kızının değildir bence :p
- +1 yıl
Amca kızının. Hadi aslan parçası gözlerin kız aramaya devam etsin senin, iyi günler
- +1 yıl
mutlu nüler hanım efendi
Nude isteyen kişi zaten art niyetlidir atan kişide beyin yoktur derim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBenden öncesi sonrası yok valla bu resmen pislik baya burunu sürterim
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılÜzücü bir durum pek iyi olmazdı.
30 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. benden once daha net mı acaba
13 Yorumla- +1 yıl
Sorunuzu anlamadım 😅
- +1 yıl
Hıı anladım, bilemem
+1 yılŞaşırırdım. Sonrasını bilemiyorum.
20 YorumlaPaçoza bak bi de soyunmuş millete
20 Yorumla
+1 yılOff düşünmesi bile kötü
10 Yorumla
+1 yılLan bunları ben nıye şmdi görüyom derdim:))
10 YorumlaRezillik 😄
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 594 cevap paylaştı.
+1 yılBaşıma geldi o dediğiniz yaşadım.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılHiç iyi şeyler olmaz
10 Yorumla
+1 yılAtmayın şöyle resimler ya
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılHarbiden beyin yakan bir durum
10 Yorumla O anlik psikolojime bağlı
10 Yorumla
+1 yılSevgilim adina üzülürdüm
10 YorumlaBenim ifşalandı
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılöyle biriyle işim olmaz 😅
20 Yorumla
+1 yılHarika bir kadın
10 YorumlaSevgili sonuçta pek birşeyler olmaz
10 YorumlaOnun heabını çalar bende onınkileri paylaşırıdm
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılırım.
10 Yorumla Bir sevgilimiz bile yok ki nudesi olsun
10 Yorumla- Devamını Gör (12)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
