Kocamı sevmiyorum nasıl sevebilirim? Mantık evliliği yaptık ama ona karşı boş olmak da istemiyorum?

5 aylık evliyiz. Evim olsun , düzenim olsun diye görücü usulü evlendim. Evlenince işi bıraktım ev işleri yapıyorum , el sanatlarına ilgim var onunla uğraşıyorum vs ama eşimle akşam yemek yiyoruz , beraber televizyon izliyoruz zaten konuşmuyoruz akşam 11 de televizyonu kapatıp uyuyoruz sabah kalkıp onu yolculuyorum bütün gün evde yine yalnızım. Aşık olmadan evlendim zaten mantık evliliği. Ama bir şeyler hissetmek istiyorum.

Kocamı sevmiyorum nasıl sevebilirim? Mantık evliliği yaptık ama ona karşı boş olmak da istemiyorum?
Cevapla