Sizce bu saflık mı? Beni döven eski sevgilime olan şikayetimi geri çektim ama bir daha işleme geçirebilir miyim?

Eski sevgilimi çok seviyorum. Ama benim gözümü mosmor yaptı yumruk attı çünkü ben çok sevdim çok takıntılı davrandım çok üstüne düştüm. Ama başında benden faydalanmak için bana iyi davranan kullanan sonra ekonomik durumu düzelince beni hep dövdü hep kötü davrandı yani bana maddi manevi fiziki ruhsal her türlü zararı verdi. Paramı geri aldım ama zorla. Bir daha bir hafta sonra bir daha şikayetçi olabilir miyim? Bakın gözümü atıyorum bu biraz geçmiş hali daha kötüydü.
Sizce bu saflık mı? Beni döven eski sevgilime olan şikayetimi geri çektim ama bir daha işleme geçirebilir miyim?
Sizce bu saflık mı? Beni döven eski sevgilime olan şikayetimi geri çektim ama bir daha işleme geçirebilir miyim?
Cevapla