Eski sevgilimi çok seviyorum. Ama benim gözümü mosmor yaptı yumruk attı çünkü ben çok sevdim çok takıntılı davrandım çok üstüne düştüm. Ama başında benden faydalanmak için bana iyi davranan kullanan sonra ekonomik durumu düzelince beni hep dövdü hep kötü davrandı yani bana maddi manevi fiziki ruhsal her türlü zararı verdi. Paramı geri aldım ama zorla. Bir daha bir hafta sonra bir daha şikayetçi olabilir miyim? Bakın gözümü atıyorum bu biraz geçmiş hali daha kötüydü.
Sizce bu saflık mı? Beni döven eski sevgilime olan şikayetimi geri çektim ama bir daha işleme geçirebilir miyim?
Çok anlamam aslında ama tekrar şikâyetini işleme alacaklarını düşünmüyorum. Size bu kadar zarar veren bir insandan lütfen uzak durun. Gerçekten çok üzüldüm. Tekrar size zarar vermesine izin vermeyin. Sevgi değil bu lütfen bir uzmandan destek alin
hanfendi sizi döveni şikayet edip niye şikayeti geri çekiyorsunuz bunu yapmakla adama güç veriyorsunuz bir daha yapıyor tokat atsaydı hadi boş bulunmuş derdim adam size şiddet uygulamış siz şikayetçi olmamışsınız sebep seviyorum adam da yüz bulunca bir daha git savcılığa ver şikayetini koruma iste ve ayrıl kendini intihar da etse geri dönme
İlk kez şikayetçi olacaksan elinde delillerle birlikte (rapor) şikayetçi olabilirsin. Bunun 6 ay süresi vardır, bu süre içerisinde istediğin zaman şikayetçi olursun. Bu olaydan dolayı şikayetçi olup şikayetinden vazgeçtiysen yeniden şikayetçi olamazsın.
Evet geçtim ama kadına şiddet kurumu bu dosya kapanmaz bir hafta sonra gitsem ailemin ısrarıyla geri çektim desem kabul olur mu adliyede zaten ordan kadına şiddeti affetmiyorlar kapanmaz dediler
Büyük konuşmak istemem ama iyi düşün lütfen bugün bunu yapan daha neler yapmaz kendini önemse çok güzelsin güzel bir hayat ve insanları hissediyorsun bence o yumruk eminim gözünde değil yüreğinde 🙁
Evet yüreğim de olduğu için hala görmek istiyorum bazen sesli mesaj yolluyorum ve mesaj atıyorum mesajlarım genellikle gitmiyor spam kutusuna düşüyor ama atıyorum çoğunlukla meskene gidiyorum belki onu görürüm düşüncesiyle çok yanlış onun hakkında bu Çarşamba suç duyurusunda bulunacağım ama bu çağrılar mesajlar suç sayılır mı bilmiyorum onu çok aşırı seviyorum ama hiç bir zaman beni kendine layık görmedi ilk başta benden çıkarı olduğu zaman beni kullandığı zaman çok iyiydi benden alacakları bitti benim bedenime doyunca böyle değişti dövdü kötü davrandı engelledi hep ben zorladım.
Darp rapor kullanıp atma psikolojik baskı hepsini çok geç olmadan git yoksa şimdiye kadar nerdeydin diyip bakmazlar çünkü sende istemiş izin vermiş oluyorsun nasıl olsa beni seviyor bu çeker deyip istediğini yapıyor sana izin verme suçlu bile çıksan git hakkını ara derim
Ben ailemin ısrarıyla şikayetimi geri aldım ama çok pişman oldum bir hafta sonra dosyam adliyeye gidecek ailemin ısrarıyla şikayetimi geri aldım ama çok pişman oldum desem yeniden şikayetçi olabilir miyim?
bi kadına bunu yapan kişi asla insan değildir. hiç bir ilişkimde bırak şiddet uygulamayı küfür ya da kalp kırıcı söz bile kullanmadım. sana bunu yapanı asla affetmemelisin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
senin ailen yok mu? kaç defa dövmüş çok safsın kusura bakma. şikayeti geri çekmek nedir yinemi dövsün psikopat seni
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sizce bu saflık mı? Beni döven eski sevgilime olan şikayetimi geri çektim ama bir daha işleme geçirebilir miyim?