Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilime sürekli tartışıyorduk bunu dedim o da hiç konuşmayalım dedi ayrıldık 1 ay sonra ilişki içinde asla arkadaş olmayacşız derdi arkadaş kalalım diye aradı bende kabul etmedim şimdi 4 ay oldu geçen aradığımda biraz kırıcı konuşup kapattı duydum ki arkadaşından benim ara vermek istesiğimi söylemiş ara vermek ayrılmakmış
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ara vermek olgun ve gelişmiş kafaların doğru bulacağı medeni bir davranıştır İnsan bazen kendinden bile bıkabiliyor kaldı ki bir başkasından bıkmak çok mümkün.
Ara vermek istemedim ki sinirliydik birbirimize sinirimiz geçsin diye dedim o böyle anladı
Bir tartışma veya bunalım söz konusuysa bazen, biraz sakinleşmek ve düşünmek için de zamana ihtiyaç duyulabilir.
Ama sürekli ve sıklıkla değil tabii ki...
Kesinlikle bende öyke düşünerek dedim ama 4 ay oldu ayrılalı bir de o çok gururludur
Reklam mı bu ara veriliyor? 😄komik gerçekten. Bu ilişki bitti demek.
Yedektekıyle konusması gerekıyodur
Konuştuğum falan yok çok kavga ediyoruz daha fazla kırıcı olmayalım sinirimiz geçsin diye dedim
Bana denılse kı denıldı sjsjsj gayette ayrılık mesajı olarak alırım ara vermek ne yanı mac mı bu sakınlesınce konusalım denılır yuz yuze konusalım denılır bısuru yolu var ara vermek kelımesınbaslı basına hata
Uzak mesafe ilişkisiydi 1
2. Ara verelim demedim
3. Aynı şeyi kendisi ayrılmadan 2 hafta önce bana kızdığı için deyip ertesi gün yazdı
Bıkac gun konusmayalım demek aynı sey ıste ara vermıs oluyosunuz ıletısıme zaten uzak mesafe telefondanda ıletısım kesılnce noluyo
Baskasiyla flort ediyorum bi sal demek
Başkasıyla flört etmiyordum sırf sinirliyiz birbirimize sinirimiz geçsin diye dedim amacım ayrılalım demek değildi o öyle anlamış öyke demek mi diyorum
Seni ayrılığa hazırlamak bu
O anlama geliyor
Çok yakın arkadaşından öğrendim böyle düşünsüğünü bunu demediğimi arkadaşına açıkladım iletilmiş midir
İletmiş tir ama bunu senin demen gerek birzat