AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Aşkısı olması gerekiyor tabi ki, sarılarak ısınabileceği
Bence bir atkı, bir aşkıdan daha fazla iş görüyor 😀 Heleki Eskişehir deysen, kesinlikle atkı hatta mont hatta üstüne bir mont daha 😂
Sıcak bir ele ihtiyaç duyarsan elini cebine sok kimseden kimseye fayda yok bu devirde genç adam 😂
Yaa kesinlikleee 😀 Sezen Aksu ben sende tutuklu kaldım dedi ve bunun üstüne 8 defa evlendi 😂😂
Seda sayanda evlilik programı sunuyordu 9. Kocayı aldı 😂 biz burada atkı derdine düşmüşüz 😂 duygulandım lann 😂 kıyamam bizee
😂😂 1. yi alaydım gam yemezdim yaa
Nasıl oldun canımın içi iyimisin duzelebildinmi biraz
Hayat bize acımasız davranmış 😂😂
Mide koruyucu aldım, bin şükür bebeğim daha iyiyim ❤️ Şimdi sen sordun süper ötesiyim 🙏🤗
Bize bu hayatı yasatan kaderin de vardır biii bildiği 😊
Daha büyük hedeflerim var aşktan evlilikten öte.. onları gerçekleştirsem, dünyanın en mutlu adamı olcam.. Rabbim nasip etsin İnşallah 🙏
Amin gülüm insallah niye olmasın 🙏
İyi olmana çok sevindim bir iki gün soğuk ekşi şeyler yeme yediklerine dikkat et hasta olma bu ülkenin senin gibi delikanlı adamlara ihtiyacı var sen bize lazımsın tekrar geçmiş olsun rabbim şifanı versin insallah 🙏
Harfiyen dinlicem dediklerini 🙏 canımsın 🤗
🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺
Her ikiside şart elimde aşkım boynumda atkim falan ne iyi olurdu
Ayne öyle çok haklısın 🙋🙋
Aşkısı olursa atkıya ihtiyaç duymaz zaten. Aşkısı yoksa atkı da kurtarmaz 🤭
sıcak bir ele ihtiyaç duyarsan elini cebine sok kimseden kimseye fayda yok bu devirde genç adam 😂
Alışık değilim, elimi koyacak yer bulamıyorum. Cebime koyuyorum garip duruyor, bünye alışık değilse demek ki 🤭
Alışırsın genç adam insan nelere alışmıyor ki
Alışmayacağım, bulurum bi tane atkısız hatun ben ona atkı olurum o bana, onun üşüyen eliyle benim üşüyen elimi birleştirir ısıtırız. Dİye düşünüyorum... 🤔🙄 Kısmet bakalım 😅
Hayırlısı bee gülüm 😂
Senin için de en iyisini dilerim küçük hanım 😄
Kıyafet daha değerli bana göre çünkü onlar senine kalır ama bir gün yanındaki adamın kalacağından şüphe edip gideceğinden de eminsindir
İkiside evde şu an ☹️☹️☹️ onlar sıcak da ben soğuk da
Demokraside çareler tükenmez beyefendi 😂 ikiside yoksa doğalgaz peteklerine sarilırsınız 🤣 belki sıcak tutmaz ama donmaktan iyidir diye düşünüyorum... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏 ayazda üşüyen adam 😂
Teşekkür ederim çözüm için daha kek tarifi vereceksiniz dimi
Aslında güncelleme kısmında yazmıştım içine neler kattığımı 😂😂 sizinki şu hesap oluyor atın ölümü arpadan olsun 😂 der gibisiniz 🤣🤣
Tarifi bana değil eşime vereceksiniz artık aranızda halledin 🙂
Sobası ve kedisi olması aşkısı uzakta olanlar ve olmayanlar için alternatiftir.
atkı atkı hatunlar sanırım bizi beğenmiyo bu aralar :)
Kararımı açıklıyorum. Aşkısı olmalı kesinlikle :)
Kışlık bi aşkısı olmalı.. etine dolgunn😍😍😋naber rengarengimm
Insanın aşkitosu olmalı hem dışını hem de içinin içini ısıtsın oy ye Come on baby
Tabii ki aşkısı 😁😁 Atkı niyetine aşkısının vücudunu kullanmak varken.. 😂😂
ikisi bir arada seçeneği varmıydı? Full paket mesela :D :D
Atkı iyidir sarar sarmalar 😂
😂😂 kadında öyledir boynuna dolanırsa oda sarar sarmalar 😂😂
İşte olmadığı için atkiyla idare ediyorum 😂😂
Sıcak bir ele ihtiyaç duyarsan elini cebine sok kimseden kimseye fayda yok bu devirde genç adam 😂
@musti Emre yorumun için çok teşekkür ederim 🙏 eline emeğine sağlık 🙏
Evet genç kadın üşürsem elim cebime sokuyorum 😂😂
Rica ederimmm ne demek ☺️
🙋🙋🙋
🙋💁🙆
Erkekler açısından atkısı olsun çünkü kalorifer peteği olarak biz kullanılıyoruz genelde 🤣🤣
Aynen öyle niye ne güzel işte yumuşak yumuşak sarılsa atkı gibi boynuna dolansa fena mı olur 😂
Aşkısı daha gerekli gece yarısı yorgan altında ısınmak lazım 😉
Dimi ama 🤣 atkı gibi boynuna dolanırsa oda çok sıcak tutar 😂😂
Her türlü gideri var yastık ta olur yumuşak yumuşak yat üstüne uyu 🙂
Tm peki öyle olsun..
Yorumun için çok teşekkür ederim 🙏
eşime sarılınca ısınıyorum adam her zaman ateş gibi.😂
Atkı, bere, güzel bir mont yeterli
Aynen öyle genç adam bu devirde sıcak bir ele ihtiyaç duyarsan elini cebine sok kimseden kimseye fayda yok bu devirde 😊
Öyle.
Yorumun için çok teşekkür ederim 🙏 eline emeğine sağlık 🙏 genç adam
Rica ederim hayırlı geceler
Dogalgazi odeyecek parasi olmasi gerekiyor
Sıcak bir ele ihtiyaç duyarsan elini cebine sok kimseden kimseye fayda yok bu devirde genç adam 😂 ... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏
Aşkısı olması gerekiyor ama yok maalesef 😂
Üzülme alsana çiçek 🌹☘️🌹🌿🌹🌿🌷🌿🌹
Çok teşekkür ederim sana kalplerimi gönderiyorum 🥰🥰🥰😍❤️
Aman efendim teveccühünüz çok teşekkür ederim 🙏 çok naziksiniz
Rica ederim efendim ben teşekkür ederim sizin güzelliğinizin yanında hiç bir şey 🥰😊
🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿
🥰🥰🥰
Atkısı olması gerekiyor
Sadece atkı da yeterli olmaz 🤣 diye düşünüyorum bere ve mont giyelim bence 🤣🤣
Audjaj evet svet
🤣🤣kendimi teselli ederken bennn 🤣
Atkı 🧣 daha mühim
😂😂 kadında öyledir boynuna dolanırsa oda çok sıcak tutar 😂😂
Kadıns not daha dolans, daha çok üşütürss bazenss 😃😃 https://youtu.be/c9JOdE29s7A
😂😂 anladıms saygı duyarıms yorumuns içins çoks teşekkürs ederims 😂😂 benide kendine benzettin hınzır şeyyy seni 🤣🤣
Öyleyimstir birazs; rica ederims 😃
Ne aşkısı ne atkısı kullanmıyorum
Sıcak bir ele ihtiyaç duyarsan elini cebine sok kimseden kimseye fayda yok bu devirde genç adam ...🦁🦁🦁
Yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏🙏
Atkıda lazım diil askıda biraz serinlik iyi
Sıcak bir ele ihtiyaç duyarsan elini cebine sok kimseden kimseye fayda yok bu devirde genç adam... yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏🙏🙏
Aşkısı daha iyi ısıtır
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣 sarilırsın yumuşak 😂 yumuşak 😂 insanın içi ısınır 😂 ... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏 eline emeğine sağlık 🙏
Aunn oyle
Atkı olsun sonuçta işe yarıyor
😄😄 niye aşkın olsa daha iyi olmazmı sarılır ısınrsın 😄 yorumun için çok teşekkür ederim kadın düşmanı seni 🤣😂🤣
Teşekkür ederim 🙂
Öyle kolay kolay düşmanı olmaz insanın
Aman aman istemiyorum aşko kuşko
Atkı örecek aşkısı olmalı
Vuuu süper bir cevap olmuş... yorumun için çok teşekkür ederim genç adam 🙏
Bana atkı ören bir aşkısı 🙂
Mesela yani 😂😂😂
Aşkısı şart, atkım bile yok orası ayrı.
Atkı iyidir. Trip atmaz, kapris yapmaz.
Atkı ören aşkısı
Atkın boynunu sıcak tutar aşkın her yerini
Aşkısı yok o yüzden atkısı olmalı 🤣🤪
Atkı gibi saracak aşkısı
İkisi bir arada olsun be
Aşkısı olsun belki atkı örer 🙂🙂🙂
Çok basit ona atkisi yapicak bir aşkisi lazim
Hiç biri sıcak yatağı olması
boynuna dolicaksan ikiside olur
Valla ikiside lazım sarmaya sıcacık mis
olmuyor bazan
Ne olmuyor 😂😂
atkı
Tabiki tek atkı olmaz üstüne bere ve mont giymeniz gerekiyor genç adam 🙏🙏
Hiçbiri
Sıcak bir ele ihtiyaç duyarsan elini cebine sok kimseden kimseye fayda yok bu devirde genç adam... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏
Sokuyorum zaten atkım. Var
Birde mesaj dan yazsan daha güzel olur @r_engarenkyollar
tamam pikiii 😄😄
Sweatshirt daha iyi
Mont ta iyi olabilir diye düşünüyorum 🤣🤣
Hayır sweatshirt
tamam pikiii 😄😄 sen öyle diyorsan öyle olsun
atkı daha guvenılır :)
Donu olması🤪
Atkısı olmalı.
aşk her şeyden önemlidir aşksız yaşanmaz
Aşkısı olması gerekir 😊
Ask-i olsa daha iyi
Atkı önemli aşkısı da önemli bilemedim 😁
Atkı hacım
Askısı daha iyi
Atkı
Aşkısı
Aşk 🙈
Atkısı
sen ol yeter askom
Yaa bak şimdi böyle dedin gönlümü çaldın ❤️ güzel bayan teşekkür ederim 🙏
🤍
🙋🙋
Senin olmaz bence
Her ikisi de