Ayrılmalı mıyım yoksa zaman mı tanımalıyım bilemiyorum?

Eğer diğer paylaşımlarımı okursanız daha iyi anlarsınız diye düşünüyorum ama kısacası. Yeni bir ilişkim var ama 1 yıl öncede kısa bir ilişkimiz olmuştu tekrar bir araya geldik. Kendisiyle aramızda 1 2 saat var başka bir yere taşındılar. Bugün gelmiş benim olduğum şehire arkadaşıyla buluşmuş falan ve benim haberim yok annesine sordum o söyledi. Kız arkadaşın mı dedim erkek arkadaşım dedi işte sinemaya gitmişler kahve içmişler yemek yemişler falan filan. Bana da benim farklı olduğumu söylemişti sevgili olduğumuz da yani anlam veremiyorum çıkmaza girdim bugün okadar yabancı gibiydi ki hiç konuşmadık doğru düzgün. Ayrılsam benim için daha mı sağlıklı olur? Yoksa zaman mı tanımalıyım? Ya da sizce nedir bu tavsiyeniz nedir bu durumu yaşayan var mı?

Ayrılmalı mıyım yoksa zaman mı tanımalıyım bilemiyorum?
Cevapla