Sizce elektrik almadım diyen erkek sonra pişman olur mu?

Beni daha önceden beğenen daha sonra bir ortamda denk gelip konuştuk daha sonra birinde. Haber verip ekleyip konuşmaya başlayan biri 3 hafta boyunca konuştuk ve çok iyi ilgili yaklaştı görüştük 5 6 defa ve gün boyu dolu dolu zaman geçirdik sonra benden hoşlandığı ve erkektik almadığı söyledi ama çok şaşırdım yanımda çok mutluydu. Sizce pişman olur mu
Sizce elektrik almadım diyen erkek sonra pişman olur mu?
Cevapla