Evleneli 1 yıl olacak. Evlendiğimiz günden beri eşim beni aldatıyor. Bu yaptığı karaktersizlik mi?

Evleneli 1 yıl olacak. Evlendiğimiz günden beri eşim beni aldatıyor. Farklı kadınlarla 1 günlük paralı ilişkiye giriyor. Evliliğimizin ilk başlarında belki evliliğe alışamadı diye kendi kendimi kandırıyordum. Sonra durumun böyle olmadığını anladım. Kendisi bana karşı çok iyi. Kızmaz, ev işlerinden hesap sormaz, bazen beceriksizlik yapsam olur öyle der. Beni kucaklar, sarılır, öper. Hep seni seviyorum, iyi ki seninle evlenmişim der. Beni dinler, zor zamanımda yanımda olur, hafta sonları hep vakit geçiririz. Yataktaki ilişkimizde çok iyi. Hiç bir zaman geri çevirmedim. Soğuk davranmadım. Bazen mutsuz olduğum zamanlar oluyor. O zaman da sessiz olurum. Sesim çıkmaz. Bana bakıp “sana bi şeyler olmuş, şu an senin benim kafamın üzerinde zıplaman gerekiyor sevinçten der” güldürür beni. Peki neden beni aldatıyor? Kafam almıyor…
Evleneli 1 yıl olacak. Evlendiğimiz günden beri eşim beni aldatıyor. Bu yaptığı karaktersizlik mi?
Cevapla