Çok kırıcı oldu , nişan aşamasında bu olur mu?

Kız arkadasım ıle yaklasık 2,5 yılın uzerınde bırlıktelıgımız vardı.. zaman zaman tartıstık ,, kalp kırıcı cumleler de kullandı ve yasadığı öfke patlamaları... zaten aılesı ıle de sıkıntılar yasamıstı her zaman onu sahıplenmeye calıstım... Nişan asamasına gectık ve tarıh yuzunden tartısma cıktı onun ıstedıgı tarıh ısrar ettı ama kırıcı bır sekılde ve yıne o bagırmaları cagırmaları.. ben onu cok sevdım her daım mutlu etmeye calıstım... Nişan asamasına gelmış bır kısının ' arkadasımın arkadası gecen zaten foto da benı gormus sormus demesı, bırısı cıkarsa onunla gorusecegım demesı... hersey sevgı degıl ' demesı bende son bardağı tasıran damla oldu.. hele kı kız arakadasımın arkadası onun hayatında benım olmamı bılmesıne ragmen nişan asamasına gelmıs bır ınsana nasıl olurda ' arkadasım senı sordu ' demesı de ayrı bır parantez... tarıh yuzunden sıkıntı cıktı oysa haber bekledıgım servıs aracı ıdı ona gore ayar cektım ve kuzenlerımı de ıl dısından beklıyordum... bu kadar kırıcı , agır konusmaya gerek var mıydı...

Çok kırıcı oldu , nişan aşamasında bu olur mu?
Cevapla