Bazen çok istediğiniz biri olmayınca hayırlısı değilmiş, Allah seni sevdiği için kurtarmış diyor musunuz?

İnanın ben bunu Aşk konusunda hep derdim. Olmadı, hayırlısı değilmiş, Allah beni seviyor demek ki beni kurtardı derdim. Allahım ben çok istesemde hayırlısı değilse asla olmasın diye dua ederdim. Yıllar yıllar geçti. Geç evlendim evet, ama erken evlenseydim asla böyle mutluluğu yakalayamazdım. Buna eminim. Allah bana öyle bir eş nasip etti ki. Bazen eşim uyurken ona bakıyorum, ben nasıl bir sevap işledim ki Allah seni bana verdi diyorum. Dualarımın karşılığı resmen. Maddi olarak öyle çok çok iyi bir durum yok ortada. Normal orta seviye bir durum var. Ama ben nasıl hissediyorum biliyormusunuz, sanki lüks bir hayatın içinde gibi hissediyorum kendimi. Öyle değer veriyor öyle merhametli ki.. kocama hergün yeniden aşık oldum. Bir buçuk yıl oldu. Bir gün bile kalbimi kırmadı. Unutmayın , kaybettikleriniz kazanacağınız ödülün adımlarıdır , hep hayırlısını dileyin..
Bazen çok istediğiniz biri olmayınca hayırlısı değilmiş, Allah seni sevdiği için kurtarmış diyor musunuz?
Cevapla