Yol verdim hemen, hakliyim dimi? bi sanal kalmisti aldatilmadigim o da oldu?

2 hafta önce instadan biriyle tanıştım. Çok iyi anlaşıyorduk aslında ama hemen evlilik konuşmaya başladı yok aileler bilsinmiş, ben tam evlenmek istediği kizmişim asla bir kizin duygulariyla oynamazmis, benle sonuna kadar götürmek istiyormuş falanmış filanmış. Instadan kız ekledi bu sürede ama ben fark edince söyledim ona ve o da sildi ve "senden önce takip atmisim herhalde özür dilerim bidaha olmaz" dedi. Sonrada sürekli aşkım demeye başladı bende durdum bekledim durum nereye gidecek diye. Geçenlerde hafif cinselliğe kaymak istedi ama ben kavga ettim. Dünden beride ne göreyim kız eklemiş 2 tane. Bugün yine kavga ettim ve bana doğru düzgün bir açıklama yapamadı daha doğrusu uğraşmak istemedi 2 cümle yazmış. Bende her yerden sildim kendisini. Baktım hemen 5 6 tane kız daha eklemiş.

Sanaldada aldatildim arkadaslar off erkekler her yerde ayni, iyi yapmisim dimi?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar yazdiklarimla yanlis anlasildim herhalde.
EVLENEN veya EVLENMEK isteyen yok.
Erkek bana niyetim ciddi o yüzden ciddi konuşalim dedi
hemen hazirlan evleniyoruz demedi.
Yol verdim hemen, hakliyim dimi? bi sanal kalmisti aldatilmadigim o da oldu?
Cevapla