Ben onu sevmiyorum ama o beni çok seviyor ayrıldım vicdanım sızlıyor?

Herkese Erzurum’dan iyi akşamlar.

İnstagramdam çok hoş bir kızla tanıştım ve konuştuk bir hafta süre boyunca. Bana ilk günlerden bir şeylerin olabileceğinin işaretlerini verdi ve bir kafede buluşma ayarladık. Benimle sevgili olursan daha yakın olabiliriz dedi, Ben de çok düşünmeyip tamamdır dedim nasıl olsa bir haftada ne kadar bağlanabilir ki. Vakit ilerledikçe ben ondan sadece hoşlanıyorken o bana sırılsıklam bağlanmıştı ve ben ona bu acıyı çektirmemek için 2 3 haftanın ardından ayrıldım. İşimi bahane ettim vakit bulamadığımı. şu an ayrı olmamıza rağmen çok diretiyor ve her şeyi göze alıyor. Ne diyebilir daha az üzülmesi için ve bu olaydan nasıl ders çıkarabilirim? vicdanım artık dayanmıyor bsna olan bakışları hayalleri bunları düşündükçe ne kadar kötü bir şey yaptığımın farkına vardım. Saygılar.

Ben onu sevmiyorum ama o beni çok seviyor ayrıldım vicdanım sızlıyor?
Cevapla