Herkese Erzurum’dan iyi akşamlar.
İnstagramdam çok hoş bir kızla tanıştım ve konuştuk bir hafta süre boyunca. Bana ilk günlerden bir şeylerin olabileceğinin işaretlerini verdi ve bir kafede buluşma ayarladık. Benimle sevgili olursan daha yakın olabiliriz dedi, Ben de çok düşünmeyip tamamdır dedim nasıl olsa bir haftada ne kadar bağlanabilir ki. Vakit ilerledikçe ben ondan sadece hoşlanıyorken o bana sırılsıklam bağlanmıştı ve ben ona bu acıyı çektirmemek için 2 3 haftanın ardından ayrıldım. İşimi bahane ettim vakit bulamadığımı. şu an ayrı olmamıza rağmen çok diretiyor ve her şeyi göze alıyor. Ne diyebilir daha az üzülmesi için ve bu olaydan nasıl ders çıkarabilirim? vicdanım artık dayanmıyor bsna olan bakışları hayalleri bunları düşündükçe ne kadar kötü bir şey yaptığımın farkına vardım. Saygılar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer