Bir ilişkide yaş farkı önemli midir yoksa, yaş bir sayı mıdır?

Örneğin 13 yaş farkı…. Kız 26 erkek 40…

Onunla konuşurken çok mutlu oluyorum ruhuma iyi geliyor dertleşiyor gülüyor şakalaşıyoruz. Ama yaşını düşününce fotoğraflarına bakınca içim bir tuhaf oluyor saçları sakalında bir kaç tane ak, yüzü hafif buruşmuş…. Ben ise genç ve daha yolun başındayım hiç bir şeyi yaşayamadım henüz. Bazı yaş farkı olan çiftleri görünce şaşırıyorum örnek hazal Kaya ve Ali Altay ya da Alina boz ile Mithat can Özer. Siz ne dersiniz yaş bir sayı mıdır?

şimdiden yorumlarınız için teşekkürler 🙏🏻

Güncellemeler
+1 yıl
Bu soru keske popüler olsa da herkesin yorumlarını okusam. Öyle ihtiyaçım var ki
Bir ilişkide yaş farkı önemli midir yoksa, yaş bir sayı mıdır?
Cevapla