Sevgilimin çok mesaj atmasından bunalıyorum, bu beni kötü biri yapar mı?

Onu seviyorum ve o da beni çok seviyor. Ama her gün uyandığımda 50'den fazla mesaj atmış oluyor. Zaten hazırlanmak için 1 saatim var o sırada uyanayım mı onlara mı cevap vereyim bilemiyorum. Gün içinde de böyle. Ve her gün aynı şeyler artık sıkmaya başladı. Dikkatli ol, seni seviyorum, hep arkandayım, insanlara dikkat et vs. Bir de bunlarla birlikte birkaç tane de upuzun mesaj atıyor. Ben romantik biri değilim ve bazen mesajları okuyup ee ne yazsam diyorum uzun süre yazacak bir şey bulamıyorum. Bazen diyorum ders çalışmam lazım yazamıyorum ve okuyamıyorum sonra yazarım diye, tamam ben de az yazarım sen dersine odaklan diyor. Ders bitiyor telefona bakıyorum yine birsürü mesaj. Bunu ona nasıl kırmadan söyleyebilirim? Az yazmaya başladığında sevgisinin de azalacağını düşünüp korkuyorum. Bir de fazla ilgi beni şımartmış olabilir mi?
Sevgilimin çok mesaj atmasından bunalıyorum, bu beni kötü biri yapar mı?
Cevapla