
Günaydın, Sıkıcı biri günden hepinize merhaba ne yapoyorsunuz burada?

Günaydın, Sıkıcı biri günden hepinize merhaba ne yapoyorsunuz burada?
Sevmeden dokunmak duygusuz ilişkidir. severek dokunmakta aslında çiçek sevmek gibidir yani içiniz huzurlu olur mutlu olursunuz. sadece sevdiğinizin yanında bile olmak sizi mutlu etmeye yeter mesela. sevmeden dokununca aslında anlık keyif dışında hiç bir duygu ve his yok. bu yüzden de insanı gerçekten mutlu etmez tabi ki. hatta sevgi bile diyemeyiz ona.
Yani sevmeden dokunmak hani uzaktan sevmek veya hayalinden sevmektir Bu da kötü değildir yani her seven insan sevdiğine dokunacak diye bir şey yok onun yanında hissetmek bile yeterli ama temas etmek dokunmak kadar güzel bir duygu yoktur bence
Cevap
10Cevap
Sevmeden dokunmak, doymak için yemek yemek gibidir şekerim, doyduktan sonra görmek istemezsin. O avuçlanan gôt Angelina'nın gôtü de olsa, boşaldıktan sonra muhatap olmak istemezsin. Sevdiğinin gôtüyse sıfır libidoyla da gôtüne kafanı dayar uyursun, mevzunun özeti budur
Çalışıyorum çalışmaya devam sevmeden dokunma olur uzak ilişki ise ama yakın ilişki ise ateşle barut yan yana durmaz.
O dokunmaları hissediyorsun duygu yoğunluğuyla dokunmak çok fark ediyor tarif edebilecek bir şey değil benim için
Angelina bin popona dokunmak isteyen kaç kişiyiz onun araştırmasını yapılıyor ikinci araçların bakımı zor oluyor motor kaparto gitmiş oluyor sıfır iyidir 😂
Dokunmak hissetmek ve hissettirmektir. Özellikle severek dohundurmanin hisside ayrı bir güzel olur arkadaşım
Morartma tonu değişiklik gösterir. Ona göre ısırırım.
Günaydın. Kıyafetlerimi giydim. Çayımı içip dışarı koşu ya çıkıcam 😆
Alakası yok seven dokunur hatta
Kan akışının kalp ritminin degismesi
Görmek ile bakmak arasındaki fark gibidir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?