Erkek arkadaşınız sizi aldattigini öğrendikten sonra affedermisiniz?

Arkadaşlar uyuyamıyorum bana yardımcı olur musunuz? Bir yıllık ciddi bir ilişkim var. Erkek arkadaşım sürekli beni aldattığını yakalıyorum ayrılmak istedigimde kendine zarar veriyor iki üç defa gözümün önünde kendini bıçakladı bir kerede evimizin önüne gelip ailemin onunde bıçağı göğsüne saplandi. Bu şekilde yaptıkça bir türlü ayrilamadim aldatmasina rağmen. Defalarca affettim psikoliji baski çok uuguluyordu o ne derse o olacak o nereye ben oraya hep bir kısıtlama. 1 ay oldu cezaevine girdi ve cezaevine girmeden 1 hafta önce bizim odamizda beni yine aldatmış. Cezaevinde onu yüz üstü bırakmak istedim ayrıldık orada kendine zarar vermeye çalışmış. Evet benim için doğru bir insan. Değil artık hayatımda olmasını da istemiyorum ama seviyorum da şu an artık psikolojik olarak çok kötü durumdayım öz guvenimi yitirmisim psikiyatri ilaclar kullanıyorum. şu an cezaevinde kendine zarar verir diye de ayrilamiyorum sizce ne yapmam lazım. beni saplantı haline mi getirmiş. Ona soracak olursak beni çok seviyor güya neden aldattığıni sorduğumda ise güya ondan ayriliyormusum beni unutmak için oda başkasına gidiyormuş ama unutamadığı için geri geliyormuş. Pice bakya tartissak bile o yine bı pisliklik yapıyor tartisiyorum en fazla ise 2 gün konuşmuyoruz engelliyorum her yerde. Köpek gibi ulaşmaya çalışıyor yine barisiyorum tabi benim tartışmanın sebebi ise hep bı aldatma ya da benim istemediğim şeyleri yapması oluyor. Durduk yere seni artık istemiyorum demiyorum. Bahanesi bile yalan ya. Hani kızlar bir erkeğin gerçekten sevip sevmediğini davranışlarından veya konuşmasından gözlerinden anlar ga bende anlıyorum beni gerçekten seviyor neden aldatması ya neden. Saplantı haline maalesef getirmiş beni öyle düşünüyorum sizin dusuncelerinizi almak istiyorum arkadaşlar

Erkek arkadaşınız sizi aldattigini öğrendikten sonra affedermisiniz?
Cevapla