Şimdi geçen hafta ayrıldığım eski işyerinden ama farklı departmandan biri uzunca bir mesaj atmış.
Attığı Mesaj: “Merhaba x departmanından Arda, seninle 1-2 kere denk geldik, belki tanımıyorsundur (hayır tanıyorum 🤭) Açıkçası sana yazmamın nedeni son birkaç gündür aklımda olman ve sana olan hislerimin arttığını fark ettim. Hoş ve tatlı görünüyorsun. Eğer hayatında biri yoksa…..”
Gerisini okuyamıyorum okundu bilgim açık, üsttende sadece bu kadarını okuyabiliyorum.
Şimdi bu çocuktan benden biraz hoşlanır gibi olmuştum ve zatende daha tanışalı 2 hafta falan olmuştu ve çok sıkta göremiyorduk birbirimizi. Bende onunla sevgili olmak isterim ama öncesinde biraz vakit geçirip birbirimizi tanıyalım isterim.
Şimdi sizce nasıl cevap yazmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Cevabı yarın sabah yazmayı düşünüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer