Beni kimse sevmeyecekse iyi biri olmamın ne anlamı var?

Hep kendime bunu soruyorum.
İyi biriyim kimse sevmiyor beni. Kullanılıyorum. Hayatıma kimse de girmedi.
Kimsenin kalbinde yer edinmedim. Sevilmedim.
Beni kimse sevmeyecekse iyi biri olmamın ne anlamı var?
Cevapla