Bu zamana kadar ben sorun yapıyordum o umursamıyordu, fakat en son ilerde ailesinin bunu sorun edebileceğini söyledi.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Kolay soruymuş. Hayır hiç sorun değil.
Erkek sana ailem bunu ileride sorun edebilir dediyse de çok yazık. Erkek dedim birde ya pardon oğlan yani, ne demek ailem bunu sorun eder, neden? Ailesinin kriterlerine mi uymuyor muymuş. Kendisi ne yapıyormuş ki, bu benim eşim, seviyorum, benim için sorun yok diyemezmiymiş ki bunun için önceden seni uyarıyor. Eee o zaman ileride ya kusura bakma kaç yıldır sevgiliyiz her şeyi yaşadık aslında senle de evlenecektim ancak ailemin yaş kriterine uymuyosun mu diyecek. Yaw ne insanlar var hayret bişey. Seven sevdiğini alır, bağrına basar, tüm dünyayı da karşısına almaktan bir an için tereddüt etmez vesselam. Allah akıl fikir ve kolaylık versin ne diyeyim.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır tabi ki büyütülecek bir sorun değil. burada önemli olan sizin birbirinizi sevmeniz ve güvenmenizdir. aynı şekilde kadın da erkekten 3-4 yaş büyük olabilir. çevrenin ya da toplumun ne dediğini bence çok düşünme. siz anlaşıyorsanız ve birbirinizi seviyorsanız gerçekten, önemli olan budur. yaş farkı olmayıp anlaşamayanlar da var mesela kafa dengi olmak önemli karakteriniz uyuyorsa çok iyi anlaşıyorsanız uyum içindeyseniz bence mutlu olacaksınız merak etmeyin. ama eğer ailesi sorun ediyorsa bu sorun çıkartabilir. yani belki de ailesinin ileride fikri değişebilir yani bence sabredin ve biraz bekleyin.
11 Yorumla
Soran+1 yılKafa yapımız uyuyor, ailesi henüz bilmiyor ama ilk defa böyle bir şey attı ortaya onlsr daha kırsal kesim görüşündeler diye
Aşk İlişkileri konusunda 476 cevap paylaştı. bu soru son zamanlarda benimde kafamı kurcalamaya başladi... benden 1.5 yaş küçük biri var ama nasıl olur nasıl oldururuz kafam almıyor. ama dikkatimi çeken şey, biz kadınlar yaş farkını erkeklere nazaran daha çol kafaya takıyoruz. eğer zihnen uyuşuyorsanız ve fiziksel olarak senin lndan büyük olduğun belli değil ise olabilir.
bizim aileden bazı örenkler veriyorum: annanem dedemden 2 yaş büyük, teyzemde eniştemden 2 yaş büyük... yıllardır evli ve mutlular...
sizede mutlulaklar dilerim05 Yorumla
Soran+1 yılBizde aslında sorun yoktu ben biraz başlarda düşğnüyordum ama o da çevresel konulardan, o hiç sorun etmiyordu. En son tartışma esnasında ailesi daha kırsal kesimde olduğundan problem olabileceğini söyledi
Soran+1 yılKardeşine aynı yaştayız demişti zaten ama arkadaş olarak
Soran+1 yılBakalım
Önemli olan ailesinin sorun edip etmemesi değil, etmeseler güzel olur tabii ki ama ederlerse erkek arkadaşının buna nasıl tepki vereceği... En başından beri yaşınızı bilip, seninle ilişkisini devam ettiren o, ailesiyle tanıştırma faslına kadar getirecek olan da o. Kısaca eğer ailesi sorun ederse onun ilişkinizin arkasında sağlam durması gerekiyor, bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet peşimde koşan sorun etmeyen oydu, tanışma evresine gelmedik ama ilerde sorun olabilir diye
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
49
Cevap
53Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Sayıların önemi yok ruhuna hitap etmiyorsa zorlama diyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılİşte ediyordu aslında ama
+1 yılÖnemli olan erkek arkadaşının buna tepkisi önemli bence. Bana göre erkek 3 5 yaş büyük olmalı ama önemli olan kafa uyuşması anlaşabilmek önemli🥰
04 Yorumla- +1 yıl
Ben kendi aynı yaşta erkekleri çocuksu buluyorum o yüzden
- +1 yıl
Ama dediğim gibi önemli olan anlaşmak ve kafa uyuşması çok bişeyde yokmuş zaten aranızda☺🥰
Soran+1 yılBen de kendi yaşımdakileri normalde daha olgun bulmuyorum ama onun benden daha olgun olduğu zamanlar vardı, şimdi böyle bir şeyi ailesinden dolayı sorun etmesi :(
- +1 yıl
Ee o zaman başta bunu niye söylememis akli nerdeymis yeni gördüm mesajını
+1 yılSorun yok insan anlaşırsa isterse aralarında 10 yaş olsun.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılE madem ailesi sorun edecekti, neden seninle oldu?
Bu zamana kadar niye sorun etmedj de şimdi ediyor.
Bence ayrıl, ondan hayır gelmez.
00 Yorumla
+1 yılYorumda yazdıklarına bakilirsa yasinin olgunlugunda bile degil. Sana uymaz. Yasindan dolayi degil ama senin agirligini kaldiramaz o
02 Yorumla
Soran+1 yılBen yaşımdan da olgunum, o da çoğu konuda olgun bazen benden bile olgun geliyordu ama bu sözü
- +1 yıl
Olgun olmadigi ortaya cikti bnce canim
Çocuğa empoze etmissin yapmayın bunu ! yaşla aşkı bir tutmayın ikisi farklı şeyler. Yaş gelip gecici aşk kalıcıdır.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen başlsrda ediyordum sadece ama çok belli etmedim. O hiç konu bile etmemişti en son tartışmada ailesi daha çok kırsal kesim mantığında olduğundan problem olacağını söyledi
+1 yılYooğ birbirinizi seviyorsanız ve bu ikiniz için de sorun olmuyorsa gerisi önemli değil ister on yaş olsun
04 Yorumla
Soran+1 yılİkimiz için sorun yoktu aslında, kafa yapılarımız uyuypr
- +1 yıl
O zaman sorun Yok 👍
- +1 yıl
Gelsene bana ben gelemiyorum
- +1 yıl
@Ertenarif1717 tamam
+1 yılAslında sorun değil ama erkek arkadasinin ailesi icin sorun teşkil ediyormus denilecek bir sey yok 🤷♀️
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet o düşüncedeler dedi, kırsal alan insnaı diye
- +1 yıl
Hımm seni ailesiyle tanistirip o sekilde yüz yüze getirse nasil olur dusuncelerinde belki ilimli yonde bi degisim olabilir yani birbirinizi seviyor ve ciddi dusunuyorsaniz diye öyle bir öneri
Soran+1 yılEvet henüz belli değil, eminim beni severler zaten annesinden nedense hoş bi hava aldım ses tonundan
Ben yaşıtımı bile ergen buluyorum mesela en az 3-5 yaş büyüğüm iyidir. Sen bilirsin anlaşabiliyorsan.
05 Yorumla
Soran+1 yılAslında anlaşıyoruz yaş bazında sıkıntımız yoktu, ta ki ben en son bayağı olay çıkarıp en son ayrılmaya gelene kadar
Soran+1 yılBu zamana kadar hep ben sorun ediyordum, en son bi olay yaşadık benim mutsuz olduğumu düşündü, sonra ayrılığa geldik ailem köy insanı cahil anlamayabilirler dedi. Ama aslında annesinden aldığım hisse göre hiç öyle biri değil gib
Soran+1 yılSeviyorum ama işte ilk defa bi sözü canımı yaktı
Gizli Üye(36-45)+1 yılSeni arzularken sorun olmaz diye yanaşmış, alacağını aldı, senden sıkıldı, bunu bahane edip kaçacak demek ki.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Klasik türk malı bı erkek 🙄 elde edene kadar Tom ve Jerry i oynayıp elde ettikten sonra bunlar bunlar olabilir diyip salağa yatıyor 🙄 kuşum vakit kaybetme vur tekmeyi.
01 Yorumla- +1 yıl
O dediğin türk malı erkeklere nasıl davranmaliyiz
Aşk İlişkileri konusunda 316 cevap paylaştı. Ne alaka acaba nasil bir sorun olabilir merak içindeyim cidden
01 Yorumla
Soran+1 yılAşılamayan düşünceler
Aynen meclis genel kurulu acil toplansın bunun için
01 Yorumla
Soran+1 yılHemen
Normal bir yaş farkı asıl önemli olan kafalarınızın uyuşup anlaşabilmeniz.
01 Yorumla
Soran+1 yılUyuşuyor aslında ama
+1 yılKlasik Türk anneleri işte 2-3 yaş büyük olması bence sıkıntı olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılİşte maaleswf
- Aşk İlişkileri konusunda 788 cevap paylaştı.
+1 yılBence erkek 4 5 yas buyuk olmali ama siz mutluysaniz boş ver gerisini
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılAyrılmak için önemli bi neden ve bahane
26 Yorumla
Soran+1 yılNeden mi bahane mi
- +1 yıl
Neden çünkü ailesi acısından bahane çünkü ailesinin baskısından ve tutumundan çekiniyor
Soran+1 yılBenim hakkımda ciddi düşünmüş sanırım, oraya giderse konu ailem pek anlmayabilir sonuçta köy insanı dedi. Ki bunca zaman ben arada problem mi deidğimde hep hayır diyordu
- +1 yıl
Gerçeklerle yüzleşme zamanı geldigi için bi kıvırma olayı da diyebilirim kusura bakma
Soran+1 yılBana da
- +1 yıl
Gel özele iki kaynatak
+1 yılSizin icin sorun degilse dilerse 10 yas fark olsun kime ne
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Yaş önemli değil. Aranızdaki etkileşim ve uyum önemli
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunun sorun olup olmayacagini bir tek sen karar verebilirsin. Bana kalirsa anlastiktan sevdikten sonra sorun degil.
02 Yorumla
Soran+1 yılBana sorun olmamaya başlamıştı, onun için hiç sorun değildi ama ileriyi düşününce ailesi..
Cevap sahibi+1 yılAilesini ilgilendirmez. Birbirinizi seviyorsaniz ikiniz de resitseniz. Onemli olan bu.
+1 yılbenimde sevgilim benden büyük gayet anlaşıyoruz yaş o kadar önemli değil tabi ki yasal yaşın üstünde olduğu sürece.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkek kızdan büyük olunca sorun olmuyor da, kadın büyük olunca mı sorun oluyormuş. Sevgilin yaşı bahane ediyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadının yaşça büyük olduğu ilişkiler sorun olabilir
04 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Cevap sahibi+1 yılAile sorunları işte
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılPasif erkeklerin sorunu
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGüzel bir bahane bulmuş ayrılacak neden bulamamış sende bunu bahane etmiş
03 Yorumla
Soran+1 yılBahane dimi? Önceden sorun etmeyen insan
Cevap sahibi+1 yılYani açık açık bahane 3 yaş çok büyük bir fark değil ilişkide
Soran+1 yılBence de ki çoğu zaman benden daha olgundur
Aşk İlişkileri konusunda 785 cevap paylaştı. Hiç kafaya takılacak bir şey değil. Hem ailesi neden karışacak
01 Yorumla
Soran+1 yılO öyle düşünüyor neymiş kırsal kesimdenmiş falan
+1 yılişin içine aile girdiyse zaten olacağı varsa da olmaz
11 Yorumla
Soran+1 yılHenüz girmedi bi şey ama ileriyi düşünce tüm sorunlar sıralandı
+1 yılerkekler geç olgunlaşır ama gercekten seviyosan yaşın bi önemi yok
10 Yorumla
+1 yılO zaman ayrılsın bos laf yapmasın bugüne kadar nerdeymiş paşam
10 Yorumlabir ben mi kendidme 3 yaş büyük kızlardan hoşalanıyorum bence daha iyi
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl3 ya ne ya benden en az 5 yaş büyük erkek isterim kendi yaşıtlarım çocuk gibi gelir
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBenim 20 yaş küçük bir şey olmuyor. yaş sadece rakamdır.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYaş aralığına bakarsak sorun değil ama 18-20 yaşında falan olsan olmazdı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılBüyütülecek bir sorun değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de 3 yaşa yakın ( 2 yıl 8 ay) küçüğüm sevgilimi ikna etmiştim ailemden ses kaydı alıp. O onun bahanesi. İsteyen ailesini dinlemez
10 YorumlaNe var bunda? 3 yaşla hemen kocaman kadın mı oldunuz?
01 Yorumla
Soran+1 yılValla öyle hissettim
Aşkta yaş sınırı yok bana kalırsa 29 yaşımdayım 17-18 yaşında sevgililerimde oldu gayet güzel anlar yakalanabiliyor
00 YorumlaSiz birbirinizi sevdikten sonra kesinlikle değil
01 Yorumla
Soran+1 yılİşte anlaşıyoruz ama
+1 yılAkıl yasta degil baştadır. Elalem ne deri düşünme icinden geleni yap..
00 Yorumla
+1 yılŞimdi mi gelmiş aklina?
13 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
- +1 yıl
Demekki yaşı sorun etmekte hakliymişsin daha buyumemiş.
Soran+1 yılEtmiyordum artık, uyuşuyoruz sanıyordum ama ailesine diretecek kadar değilmiş
+1 yılHayır yok
14 Yorumla
Soran+1 yılSen olur muydun?
- +1 yıl
Olurdum
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim
sizin sorun etmediğiniz bişey var mı acaba
02 Yorumla
Soran+1 yılBen etmemeyi öğrenmiştiö
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYoooo değil. Akıl yaşı önemli olan
04 Yorumla
Soran+1 yılBenden daha olgun bazı konularda ama işte bu konuya gelmemiz beni üzdü
- +1 yıl
Gerçekten seviyorsanız bu konu gerçekten sorun değil. Ama asıl önemli olan gerçekten hayattan ne beklediğiniz
Soran+1 yılKarmaşık bi ilişki içindeyiz, geleceğimiz yönsüz ama karakterimiz uyuşuyor ve sevgi var
- +1 yıl
Gerçekten söylediğin gibi ise aşarsınız. Dert etme. Her ilişkinin olgunlaşma ya da oturma evreleri vardır. Öyle düşün ve ona göre hareket et.
- Aşk İlişkileri konusunda 549 cevap paylaştı.
+1 yılBüyük olması daha iyi.
01 Yorumla
Soran+1 yılAma değil, büyüklerden hayır görmedim :d
+1 yılHayır sanki aranızda 10 yaş var. Sorun olmaz.
04 Yorumla
Soran+1 yılNe biliyim ya
- +1 yıl
O zaman ayrıl kanka, ailesinden ona ne seviyorsa sorun olmazdı.
- +1 yıl
Gerçi bir şey diyemeyeceğim öyle aileler varki, etkide bırakıyor.
Soran+1 yılAilesinin bir şey dediği yok henüz, o kafasında kuruyor, ailesi kırsal kesim düşüncesinde olduğundan
- Aşk İlişkileri konusunda 923 cevap paylaştı.
+1 yılYooo aşkın yaşı olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Buyutulecek bir sorun değil
02 Yorumla
Soran+1 yılBence de
+1 yılSevdikten sonra yaş sorun olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılBakalım
Hayır benim arkadaşım 6 yaş büyükle evlendi
01 Yorumla
Soran+1 yılVay be
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılSiz sorun etmiyorsanız başkalarını ilgilendirmez
01 Yorumla
Soran+1 yılİşte aile söz konusu
Bişey olmaz tadını çıkar 🤷🏼
02 Yorumla
Soran+1 yılTadını çıkar da o ilerisini düşğnmeye başladı
+1 yılÖnemli olan anlaşmak
01 Yorumla
Soran+1 yılKafa yapılarımız uyuyor
Kapasiteniz uygunsa hiç sorun değil
01 Yorumla
Soran+1 yılYani evet o olgun hatta bazen benden bile, anlaşıyoruz da
bir sorun değil bence
01 Yorumla
Soran+1 yıl27 yaşındasın sanırım 30 yaşında bayanla olur muydun
- Aşk İlişkileri konusunda 473 cevap paylaştı.
+1 yılDeğil değil çocuğa sahip çık ama snsjsj
01 Yorumla
Soran+1 yılSahip çık ne ya xhsj
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılSeviyorsa çok sorun olmaz ama bilmiyorum
07 Yorumla
Soran+1 yılİşte olmuyordu o hiç etmiyordu, en son aile meselesini çıksrdı
- +1 yıl
Ailesine anlatmıştır seni o zaman
Soran+1 yılYok sadece annesine arkadaşım olarak bahsetmişti
- +1 yıl
Hiç anlatma ihtimali yok mu
Soran+1 yılYa şu an zaten o aşamada değiliz
- +1 yıl
Ayrıldınız mı
Soran+1 yılHayır yani henüz yolumuz var
+1 yılAman aman uzaklaştırrr
06 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Nedeni çok onu sorma hiç.
Ama sorduğun soru ve yaptığın aşağıda ki yorumu okudum bir an önce terk et
Soran+1 yılAilesi yüzünden olayı mı?
- +1 yıl
Evet bahane bunlar
Soran+1 yılDimi yani bahane, seviyorsa ailesine açıklamanın yolunu bulmalı
- +1 yıl
Her türlü
+1 yılDeğil. Siz mutlu olmaya bakın.
10 YorumlaAynı yaşta sayılırsınız 3 bir şey değil
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
+1 yılsorunsuz bence takılmamak gerek
00 Yorumla Sorun değil bence büyütmek manasız.
00 Yorumla- Devamını Gör (42)
Devamını Gör(87)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim benden 3 yaş küçük, bu cidden büyütülecek bir sorun mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer