Mesaj atmalı mıyım? yanlız kalmasına izin mi vermeliyim?

biriyle tanıştık, birbirimizin yaralarını sardık, o kadar güzel vakit geçiriyorduk ki her an yüzüm gülüyordu. Çok sessiz sakin kendi hâlinde birisiydi, bana hep yanımda kal senle mutluyum diyordu. Yurda bile son dakika giriyordum. Elimi hep tutuyordu. Hayatımda daha güzel koku duyduğumu hatırlamıyorum. Her an seni seviyorum diyordu, telefonu kapatırken bile diyordu. Günde iki paket sigara içer durmadan şarkı dinlerdi. Yakın zamanda babasını kaybetmişti, o kadar masumdu ki sev beni gibi bakıyordu yüzüme hep. Bir gün sinemaya gittik yemek yedik çok güzel vakit geçirdik, akşam yüzü düştü yapamıyorum dedi biriyle olamıyorum dedi. Gitme diye çok ağladım. Bekleme beni dedi sarıldı bana gitti. Ertesi gün uzun bi paragraf yazmış, beni affetmeni beklemiyorum sana alıştım senden kopamıyorum vs diye. Yine buluştuk yine sarıldım yine dünyanın en mutlu insanı bendim. Dün aramızda ufak bir tartışma geçti yine aynı şekilde konuştu. Derdin ne dedim sıkıldım bu muhabbetten de dedi. Yolun açık olsun dedi ben de kapadım telefonu. Ortak dinlediğimiz bı şarkı vardı. Onu atmış hikayesine, ben gördüm ve sildi. Yazmamak için zor duruyorum. Ne yapsam bilmiyorum.
Mesaj atmalı mıyım? yanlız kalmasına izin mi vermeliyim?
Cevapla