Sizce istek atsam çok peşinden koşuyor gibi olur muyum ya da gurursuz gibi?

Şimdi benim birtane sevdiğim çocuk var biz bununla aynı sitede oturuyoruz hatta aynı bloktayızda biz bunla her sabah olmasada haftanın 3 günü mutlaka aynı yerde servis falan bekliyoz birbirimizi görüyoruz bana arada baktığını fark ediyordum işte bazen asansörde orada burada denk geldiğimizde oluyor herneyse uzun lafın kısası ben dayanamadım gittim canım gibi bu çocuğa fakeden açıldım kim olduğumuda tanıdı ona dedim aynı sitedeyiz aynı bloktayız falan işte o da beni tarif etti bende evet o kişiyim falan dedim yani ben olduğumu biliyor ama yazan kişinin benim olduğumu anlaması için sorular sordu boyun kısa bilmem ne gibi birkaç soru sorduktan sonra birdaha hiç yazmadı mesajlarıma cevapta vermiyor 2 gündürde göremiyorum zaten görsem belki birşeyler olurdu aramızda gelip söylerdi fakeden yazan sen miydin diye bende dayanamayıp gerçek hesabımdan istek atmayı düşünüyorum ama dahada rezil olurum diye atmaya çekiniyorum sizce atsam mı 🥺 ?
Sizce istek atsam çok peşinden koşuyor gibi olur muyum ya da gurursuz gibi?
Cevapla