Wpta çevrimiçi gözükmeyi kapatma özelliği hakkında soru. Bakar mısınız lütfen?

Arkadaşlar ben her şeyden şüphelenen ve paranoya derecesinde güven problemi olan biriyim o yüzden lütfen bu sorumu ona göre değerlendirip daha hassas cevaplar verin. Wp’da çevrimiçi gizleme özelliği çıktı biliyorsunuz. 1 yıllık ilişkim olan sevgilimle 40 dk boyunca wptan konuştuk. Saat 02.20-03.00 arasında. Seri bir şekilde konuştuk wptan çıkmadan. Neyse sonra saat 03.00’da 2 dk süren bir durum oldu. Sevgilim yazarken “yazıyor” gözüktü ama yazmayı bıraktığı zaman çevrimdışı gözüktü. Sonra tekrar “yazıyor” gözüktü sıradaki mesajı atarken ve sonra bitince yine çevrimdışı gözüktü. Birkaç kez olunca bu 2 dk boyunca ben de çevrimiçi gözükmesini kapattığını düşündüm ve “neden kapattın” diye sordum. O da dedi ki kapatmadım ben, sen çıkıp giriyorsun sandım bende de aynı öyle gözüktü sonra ben çıkıp girdim düzeldi şimdi dedi. Sizce bu doğru olabilir mi, böyle bir şey mümkün olabilir mi? Teknoloji ve bağlantı hatası vs olmuş olabilir mi? Yoksa kesin kapatmış mıdır çevrimiçi gözükmeyi ve bana yalan mı söylemiştir?

Wpta çevrimiçi gözükmeyi kapatma özelliği hakkında soru. Bakar mısınız lütfen?
Cevapla