Görüldü atsa kabahat, çevrimiçi olsa kabahat... Bilemiyorum Altan...🤭


Ben de kapatıyorum. Bunda art niyet arayacak bir şey yok. Her zaman cevap vermek istemeyebiliyorum. Aynı zamanda ayıp olmasın diye okundu da yapamıyorum. O yüzden kapatıyorum. Çevrimiçi özelliğinin de tamamen kalkması gerekiyor bence..
Cevap
7Cevap
Bence şüphelendiricidir
Son görüldüm, mavi tikim, çevrimiçi durumum her şeyim kapalı. Empati yapıyorum da şüphelendirici bir durum evet, kabul ediyorum.
Şüphelenmemek lazım çünkü benimki de kapalı wnxiwnsk
Asıl en güvenilir insanlar öyle yapıyor kendimden biliyorum 🤪🤪
Bende kapatıyorum okumak istemediğim mesajlar oluyor
Benimki kapalı bence pek şüpheli hareket değil , istediği zaman ulaşır bana
Farzdır hatta.. 😄
şüphelenebiliriz
caizdir diğer manitaya ayıp olmasın
Bunu yapmak zorunda bırakan manitasi varsa caizdir
Allah kurtarsın 😂😂😂
çevrimiçi nerden kapanıyor ki
Caizdir
Zor işler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?