Ben tanıştırmam neden mi çünkü hep görüyprım ve duyuyorum onlarla birlikte takılıyorlar o yüzden ben sevgilimi tanıştırmam

Ben tanıştırmam neden mi çünkü hep görüyprım ve duyuyorum onlarla birlikte takılıyorlar o yüzden ben sevgilimi tanıştırmam

Tanıştırırım zamanı gelince, bir şey olacaksa da olur ihanet engellenebilecek bir şey değil arkadaşım yapmaz başkası olur, bir şekilde düşeriz karanlığa.
Cevap
3Cevap
İhtiyaç duymam tanıştırmaya
Tanıştırmam çünkü lüzum yok, tanışmasalarda hayat devam ediyor.
Peki sen neden tanıştırmaz sın
Hayır tanıştırmam zaten 1 yakın arkadaşım var ona belki tanıştırırım
Neden tanıştırmazsa
Tanıstırmazsın
tanıştırmam ne alaka yani gereksiz bir şey
Neden gereksiz
Tanıştırırım.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?