İşte hata yaptım moralim çok bozuk napmalıyım?

2. haftam hata yaptım doktor yanıma geldi uyardı çok kızmadı ama hani bende yanlız yazdım bunun yğzünden felan dedi çok moralim bozuk dalgınlıkla yapılmış bi şey sizde de öyle oldu mu çok çekiniyorum şimdi aynı olursa yine diye
İşte hata yaptım moralim çok bozuk napmalıyım?
Cevapla