Şu an ağlayarak yazıyorum 😭 Sırf bu soru için açtım hesabı nolur yol gösterin bana 😞?

İyi akşamlar ben yazın nasip olursa nişanlanacağım şu an sözlüyüz. Babam 1 sene önce vefat etti bir küçük kız kardeşim ve annem kaldı. Evin manevi anlamda direği benim. Çok şükür maddi açıdan sıkıntıları yok. Ben ve sözlüm de aynı yerde memuruz çok şükür ne biz ne annem maddi anlamda sıkıntı yaşamayız allahın izniyle ama manevi anlamda annemin ve kız kardeşimin bana ihtiyaçları var. Evlendikten sonra hem kendi ailem olacak hem annem ve kız kardeşim olacak. Bu benim için sıkıntı değil bana babamın emaneti onlar 😞ama bunu nasıl sözlüme söyleyeceğim bilmiyorum. İki gün önce evimizi nerede tutacağımızı sorunca ben yanıt veremedim ve sonra ağlamaya başladım. Keşke babam olsaydı annem ve kız kardeşimin başında olsaydı. Onları da kimseye muhtaç etmezdi 😞😢😭 ne yapacağım bilmiyorum?
Şu an ağlayarak yazıyorum 😭 Sırf bu soru için açtım hesabı nolur yol gösterin bana 😞?
Cevapla