Her şeye rağmen ne yaşanırsa yaşansın son kez yazıp denenmeli mi?

yolun zor yoluna bak dedi ve bir daha asla yazmadı 1 ay oldu ama her yerden takip ediyor çok özledim sizce yazsam ne tepki alırım.

Her şeye rağmen ne yaşanırsa yaşansın son kez yazıp denenmeli mi?
Cevapla