Sebebiyle yazın
Güzel kızların
Çirkin kızların
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sebebiyle yazın
cevap belli etrafında çok kişi olsada aslında yalnızlardır çünkü kalplerinin güzelliği için değil seçemediği dış görünüşleri için sevilirler bu durum sadece kadın için değil güzel görünen bi insan için çok üzücü...
Bence güzel kız çirkin kız yoktur.
İyi kız kötü kız vardır iyiyse iyi birisiyle yalnız değildir kötüyle birlikteyse belirli zamanlarda birliktedir kötü günde kapı orada misali çirkin içinde aynısı
Cevap
7Cevap
guzel kızlar genelde yanlız cunku bızım erkekler özguvensız :D
Bence aksine güzel kızların etrafında pervane olunuyor
A şıkkı diyorum çünkü güzelin nazı tribi çok olur 😁😁
Ben güzel olup da yalnız olan biri görmedim her anlamda
Haklısın yalnız kalmazlar sürekli çevrelerinde biri olur Ama çevrelerindeki insanlar ne kadar samimi ne kadar dürüst orası tartışılır derim
Güzellik göreceli bir kavramdır. Ama şu dönemde herkes gönül eğlendirme derdinde. Ciddi düşünen biriysen ya da beklentilerin yüksekse yalnızsın.
Bence sadece çirkinim. Güzellik artık tek bakılan özellik olmuş durumda
Yoğunlukta.
beyni çalışan insanalrn kaderidir genelde yalnızlık.
Evet ama bu soru dış görünüş hakkında. Bir insanın yalnız kalmasının bir sürü nedeni olabilir elbette
Ortadoguda en kalitesizin kizinbile 20 tane yedegi olur. Yalnizlik erkegin ortadogudaki kaderidir
Yalnızlık önce Yakışıklı erkeklerin sonra sevgisiz büyüyen herkesin kaderi...
Güzeller de yalnız oluyor hatta genelde güzeller yalnızdır ben gibi
seçici kadınların kaderidir
Nokta atışı oldu denilebilir 🤌
Utangaclarin karderidir
Yalnızlık ömür boyu 🎶
Şanssız kızların
Mantıklı
Güzel kızların
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?