Bu çocukla sizce yaştan dolayı olamaz mıyız? 5 yaş büyüğüm😞?

5 yaş büyüğüm ama cidden tip olarak minyonum ona göre. O baya kalıplı ve uzun. Ona bahsettim bu yaş olayını alaycı bir şekilde “ yanımda kaybolıcaksın hala ne diyor ya (boyu uzun baya 20 cm var aramızda ben 170 o 190) bu yaş konusunda ciddi konuşmuyor nedense. Kafa çocuk ama seviyorum. Sizce ondan büyük olmam onun için sorun olur mu ilerde?
Bu çocukla sizce yaştan dolayı olamaz mıyız? 5 yaş büyüğüm😞?
Cevapla