Sevdiğinizden sadece boy farkı yüzünden vazgeçer miydiniz?

Ya keşke 165-170 falan olsaydım o kadar çok isterdim ki cüce gibiyim resmen bir de sevdiğin insanı sırf boyun yüzünden kaybetme ihtimali cidden çok koyuyor insana ama yani olumsuz olursada hakta vermeliyim sanırım yani çok fark var adam rahatsız oluyordur belki ama sırf bu yüzden vazgeçilir mi? (henüz ilişkimiz yok)
Sevdiğinizden sadece boy farkı yüzünden vazgeçer miydiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Kezban yazmayın he alakası yok benim önceki sevgilim 172di mesela kezban değilim 😵
Sevdiğinizden sadece boy farkı yüzünden vazgeçer miydiniz?
Cevapla