⭐ Gözlemlediğim kadarıyla birçok çift arasında rahatlıkla şaka ve espri yapılması imkansız gibi. Kadın veya erkek ya kıskançlıktan ya da alınganlıktan kavgaya vardırabiliyor o anları. İlginç bir konu.⭐
#tubasueda 🍀🍀
Sevdiğiniz kişinin yaptığı esprilere içtenlikle gülebilenlerden misiniz?
Sevdiklerim beni gerçekten tanıdıkları için sevgilim de beni iyi tanıması gerektiğini düşünüyorum beni iyi tanıyorsa gerçekten komik olmayan bir şeye gülmeyeceğimi bilir yapmacık hareketlerde bulunamam komik bulmadığım halde gülmem alınganlık ve kavga boyutuna da geleceğini düşünmüyorum
Ben her şakasını genelde ciddiye alıyrm frknda olmadan o da gülüyr ya da her hangi bir şey söylüyrm farknda olmadan yine gülüyr neye gülüyrsun diym çok tatlısn diyr ama neyseki gülüşü içimde bahar çiçekleri açdırıyo sanırım aşk şapşala dönmektir