Sırf gönlü olsun diye güler miydiniz böyle bir durum da?

Sırf gönlü olsun diye güler miydiniz böyle bir durum da?

Hoşlandığınız kişiden gerçekten hoşlanıyorsanız zaten istemsizce her şeyine gülüyorsunuz 🥹 sonra pişman oluyorsunuz canım ben bu malın nesinden hoşlanmışım diyorsunuz
Sevdiğim insanın o esprisi umurumda bile olmaz, ben onun neşesine, karizmasına hayranlığımdan gülerim.
Teşekkürler eic için 🥇➕⭐
Hayır sahte gülümseyerek beni o şekilde tanımasını istemem bu tarz esprilerin güldürmediğini surat ifademle belli ederim
Bazen gönlünü hoş tutacak minicik bir kıkırtı her şeyi tatlı hale getirebilir ya 😂. Hoşlandığın kişiyse, esprisine destek vermek tatlı bile olabilir. Bazen komik olmaktan çok, denemesi bile değerli olur. Ama içten gelmiyorsa sahte gülmeler yerine espriyi tatlı bir cevapla karşılamak da keyifli olabilir! Ne dersin? 😊
Cevap
16Cevap
Evet gülerim onu desteklemek için. Samimi bir gülüş ama😅
İstemsiz gülüyorum ya, gülmesemde yüzümde tebessüm oluyor
Espri yaptığını anlarim umarim😀
😀anlarsam gülerim yazik kendini kötü hissetmesin
Yok, öyle yapmacik olamıyorum..
Güler yüzlü olmak insana yakışır
Evet gülerim tabi ki de
Gülmem gerekirse gülerim yoksa gülmem gadası
Yok ki biri, zaten olsa da komik değilse sırf hoşlanıyorum diye yapmacık gülmem. Ama içimden gelirse tutmam da kendimi.
Sırf gönlü olsun diye gülmek zor ama insanın sevdiğinin söylediği şey ya da yaptığı espri alalade birisinden daha güzel gelecektir.
Gülmem bende olmuyor o yapay olur komik değilse değildir 🙄
Gerekte yok zaten ne gerek var ama dimi saçma
Esprisine gülmesem de gülmesine gülerim ki ben.
Hayır gülmem ama ne kadar kötü espri yapıyor diye düşünüp kendi kendime gülebilirim orası ayrı
Komik değilse gülemem ya. Öyle şeylerde yapmacık olamıyorum. Zaten yalandan güldüğüm de farkedilir.
Gülüyorum hoşlandığım kişinin her şeyine gülerim zorbalarım onu
Komik değilse gülemem ama belki komik olmaması komiktir
Gülmem birazcık hareketleri değişir utanırsa o zaman basarım kahkahayı hskajdlandlaj
Evet en kötü tebessüm ederim ya da bende Bi espiri yaprım ya da fıkra anlatırım
Komik değilse gülmem.
Kolay kolay gülmem zaten de buna da gülmem diyeyim ya
Genel anlamda espri yapan insanları kırmamak adına en azından bir tebessümde bulunurum.
Yapmacık olamıyorum jdnejsnns
Ortalığın anasını ağlatırım.
hayır komik değilse gülmem..
Gülerim 😂😂her zaman
Evet nabalım herşeye kaylanıyoruz zaten o mu sorun jdj
Gülerdim asla kırılsın istemem
gülümsemesi bile gülümsetir
Ben her şeye gülen biri olduğum için gülerdim yaa
maalesef yapmacık olamıyorum
Bilmem ki gülerdim heralde
Ben komik olmadığında daha çok gülüyorum akdkskdk
Gülerim ama umarım anlarım
Bozulmasın diye evet djkdks
Gülmem, gülümserim anlar beğenmediğimi 😂
Hayır zorbalarım ldoslwlsös
Adı üstünde sevdiğim kişi olduğu için yine gülerim
Çabası bile güldürür ya ayıpsın dmdndn
Kukla olmaya gerek yok.
Gülerim
Gülmem
Hayır gülmem
Hayır gülmem.
Yok hayır
Evet Gülerim
Gülerim
Evet gülerim😀
Yoo gülmem
Evet gülerdim tabiki
Evet gülerim
Hayır zorbalardım
Evet 🫣
Hayır
Gülerim
Gülerim kaşımı çalarak inşaalh anlamaz
Yapamam
Gülmem.
İstemeden gülüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?