Merhaba arkadaslar sizlerin de fikrini bekliyorum?

Bugün 1 buçuk senelik sevgilimle buluştum. Hiç istediğim gibi çıkmadı boy ve karakter olarak (şiddet olarak masa altından vurdu.) Daha sonra yukari oyun alanına çıktık. Ve yakinlaştiktik. Oyun arasında eli gogusumdeydi. Şu an yol vercem çünkü ilerisi olmaz yaş olarak falan da olmadı yani. Bu yakınlaştırma beni rahatsız etti sonuçta bana evlenelim diyordu ciddi bakıyordu ne oldu da ciddi dediği insana bu tarz elledi normal mi sizce ben mi abartıyorum
Merhaba arkadaslar sizlerin de fikrini bekliyorum?
Cevapla