

etkisinden çıkamadım bu yazıların sitede soracak kadar çaresiz kaldım. kapıma bırakmıştı artık unutmuş sanırım yanında taşımadığına göre ama çok etkilendim ben mi abartıyorum haddinden çok mu sevilmişim? konuşmalı mıyım bu kişiyle okur musunuz bir?


etkisinden çıkamadım bu yazıların sitede soracak kadar çaresiz kaldım. kapıma bırakmıştı artık unutmuş sanırım yanında taşımadığına göre ama çok etkilendim ben mi abartıyorum haddinden çok mu sevilmişim? konuşmalı mıyım bu kişiyle okur musunuz bir?
Mektup gayet içten ve samimi yazılmış. Ama neden bu duygular içinde ki bu erkek? Siz sevgili değilmiydiniz? Bu kadar sever iken neden gitmeyi seçti, neden umudunu kesti senden hiç anlamadım?
Cevap
0Cevap
Çok güzel yazılmış bir veda mektubu
etkilendim çok mu sevmiş sence kolay kolay yazılamayacak cümleler gibi konuşsam hata mı olur sen napardın 5 gündür düşünüyorum
peki teşekkür ederim
haklısın unutmasa bana ulaşmazdı bu yazı kafasını karıştırırım yazarsam
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?