Sırf yalnız olmamak için, pek sevmediğim bir adamı hayatımda tutmam çok mu saçma?

Adamdan hoşlanıyorum ama ortak bir gelecek pek göremiyorum. Farklı ülkelerdeyiz zaten. O da buraya gelip yaşamaz ben de oraya gideceğimi sanmıyorum ama bir gönül ilişkimiz var. Hayatımda başka hiç kimse olmadığı için bu adama bağlı kalmam normal mi? Sanki o da olmazsa boşluğa düşeceğim gibi geliyor ondan kopmuyorum?
Sırf yalnız olmamak için, pek sevmediğim bir adamı hayatımda tutmam çok mu saçma?
Cevapla