Ben 28 o 33 yaşında. Ben mühendis o ise uzman hekim. Olur mu sizce?

Benlik bir problem yok. Yaşı veya statüyü problem eden bir insan değilim fakat bizim ülkede cast sistemi var resmen. Sizin düşünceleriniz nedir? Abartıyor muyum? 5 yaş farkı fazla mı?

Ben 28 o 33 yaşında. Ben mühendis o ise uzman hekim. Olur mu sizce?
Cevapla