Komşumun eşiyle kahve içtim diye kocam evi terk etti, ne var bunda?

Komşumun eşi bizim evdeki gider borusunu söktü ve yenisini taktı ben de kahve içer misin dedim olur dedi ikimize kahve yaptım karsilik içtik akşam eşime anlattım bana çok kızdı evi terk etti yani bunda ne var adama bir şey ikram etmesem ayıp olmaz mıydı kafayı yicem
Güncellemeler
+1 yıl
Eşim komşuma eşiyle kahve içtiğimizi söylemiş o da çocukları aldı gidiyor abi kafayı yicem bunda ne var newe
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sorun halloldu eşim sadece biraz kıskandığını söyledi olay kapandı dağılın artık
Komşumun eşiyle kahve içtim diye kocam evi terk etti, ne var bunda?
Cevapla