Sınavım için sevgilimi bıraktm doğru mu yaptm karaktersizlik mi?

Konuştuğum kişiye sınavım var o yüzden seninle konuşmak istemiyorum dedim
Seni seviyorum ama benim önceliklerim farklı dedim ben seni yarı yolda bırakırm dedim...
Çok üzuldu..💔 bana sen kendi aşkına sahip çikacak biri değilsin dedi
Karaktersizce seviyorsun dedi...
Doğru olanı mı yaptm?
Sınavım için sevgilimi bıraktm doğru mu yaptm karaktersizlik mi?
Cevapla